کد خبر: 603612
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۳ ۲۰:۳۰:۰۹
| |

عضو حزب موتلفه:

با فردی که بالای پشت‌بام شعار «مرگ بر» می‌دهد کسی کار ندارد / چرا بنزین را سه تومان بفروشیم، تا قاچاق ‌کنند؟

بادامچیان گفت: بعد از فتنه، فردی بالای پشت بام شعار «مرگ» می‌دهد، ولی کسی با او کاری ندارد، می‌آید پایین و فردا سر کارش می‌رود و فردی شناخته شده است.

با فردی که بالای پشت‌بام شعار «مرگ بر» می‌دهد کسی کار ندارد / چرا بنزین را سه تومان بفروشیم، تا قاچاق ‌کنند؟
کد خبر: 603612
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۳ ۲۰:۳۰:۰۹

اسدالله بادامچیان عضو حزب موتلفه گفته که نظام هیچ ابرچالشی ندارد و این آمریکا و اسرائیل هستند که ابرچالش دارند.

بخش‌هایی از این گفت‌وگو که وبسایت جماران انجام داده است، در ادامه می‌آید:

*بعد از قاجار و پهلوی، امروز کشوری داریم که دارای استقلال، قدرت و امنیت است؛ به گونه‌ای که بعد از فتنه، فردی بالای پشت بام شعار «مرگ» می‌دهد، ولی کسی با او کاری ندارد، می‌آید پایین و فردا سر کارش می‌رود و فردی شناخته شده است. در حالی که برخورد کردن با این افراد مشکلی ندارد، برای آنها یکسری محدودیت پدید بیاوریم، کار تمام است، اما نظام این کار را نمی‌کند. چون نظام می‌داند که قوی‌تر و مسلط‌تر است، کسی که پشت بام می‌رود و شعار می‌دهد خود را رسوا می‌کند، با خودش چالش دارد نه با ما، مثل اغتشاشگران که با خود چالش کردند به جای اینکه به جایی برسند با کارهایی که کردند، خودشان صدمه دیدند.

*نا امیدسازی و اینکه مسائل بد و سهمناکی وجود دارد و... متأسفانه در برخی نشریات اصلاح‌طلبان دنبال می‌شود. من برای روزنامه شرق چند نامه نوشتم، گفتم سیاه‌نمایی نکنید و بیایید به مردم امید دهید. اینکه آدم بیاید مشکلات را با ایجاد یأس و ناامیدی بیشتر کند، غلط است و خودش آسیب می‌بیند.

*من نظام را دارای ابرچالش نمی‌دانم.

*ایران با عقل و تدبیر رو به رو می‌شود، در میانجی گری آمریکا، فرانسه و انگلیس را نمی‌پذیرد، بلکه چین را می‌پذیرد که آمریکا در حال دعوا با اوست.

*وقتی که در کشور ما قیمت هر لیتر بنزین سه هزار تومان و در کشورهای همسایه از 12 تا 20 هزار تومان است، هر چه قدر ممانعت کنیم، قاچاق می‌شود. چرا بنزین را سه تومان بفروشیم، تا قاچاق ‌کنند و مجبور ‌شویم قاچاق بگیریم؟! می‌شود تدبیری کرد و سیاست صحیحی داشت که بنزین هم به قیمت صحیح در خارج فروخته شود، در داخل هم جلو قاچاق گرفته شود و قاچاق هم موجب پول حرام برای استفاده کنندگان آن نباشد. این هدف، تدبیر می‌خواهد و برای آن راه درستی داریم.

*نگفتم دولت ضعیف است. دولت ما بسیار قوی و مقتدر است که عربستان مجبور به تسلیم می‌شود. کجای دولت ضعیف است؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها