حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان:

توافق ایران و عربستان مانع از حمایت جمهوری اسلامی از جبهه مقاومت نخواهد بود

حسین شریعتمداری نوشت: واکنش جبهه‌های مقاومت نسبت به توافق ایران و عربستان نشان از پایبندی جمهوری اسلامی ایران به ادامه حمایت از آنان دارد.

توافق ایران و عربستان مانع از حمایت جمهوری اسلامی از جبهه مقاومت نخواهد بود
کد خبر: 601790
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۲۱:۴۰:۰۰

حسین شریعتمداری اطمینان داد توافق ایران و عربستان مانع از وفاداری جمهوری اسلامی به جبهه مقاومت نخواهد بود.

به گزارش کیهان، حسین شریعتمداری نوشت: برخی از مدعیان اصلاحات در واکنش به تیتر کیهان که «‌مدعیان اصلاحات مذاکره را یاد بگیرند‌» نوشته‌اند «ما که خیلی وقت پیشاینها (ضرورت مذاکره) را گفته بودیم. خوشحالیم، بالاخره شما هم یاد گرفتید‌»! و توضیح نداده بودند منظورشان کدام مذاکره است که دولت سیزدهم باید یاد بگیرد؟! نزدیک به ۸سال همه امکانات و بودجه و ظرفیت‌های کشور را پای مذاکره با آمریکا هزینه کردند که تحریم‌ها را لغو کنند ولی نه فقط هیچ تحریمی را لغو نکردند بلکه صدها تحریم دیگر هم به تحریم‌های قبلی اضافه کردند! و بعد از آن‌همه امتیازات نقدی که به حریف دادند، به قول خودشان تنها دستاوردشان «‌تقریباً هیچ‌» بود! اگر منظور آقایان از مذاکره، امتیاز دادن است که این‌گونه مذاکره‌کردن افتخاری ندارد تا قابل یادگرفتن! باشد و چنانچه منظورشان مذاکره‌ای است که مانند مذاکرات اخیر، نتیجه آن تامین منافع ملی و سیلی زدن به آمریکا و اسرائیل باشد، که حضرات بارها نشان داده‌اند اهل این‌گونه مذاکرات نیستند!

او در ادامه افزود: اگرچه هنوز متن توافق ایران و عربستان منتشر نشده است ولی شواهد موجود به وضوح حکایت از آن دارند که ایران اسلامی کماکان به اصول و مبانی خود وفادار مانده است. به عنوان مثال یکی از مسائل فیمابین، حمایت ایران از جبهه مقاومت بود که واکنش جبهه‌های مقاومت نسبت به توافق یاد شده نشان از پایبندی جمهوری اسلامی ایران به ادامه حمایت از آنان دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها