معاون سیاسی سپاه:

مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان دختر، کار دشمن است

یدالله جوانی نوشت: با قاطعیت می‌توان گفت، در پشت صحنه این جنایت و توطئه شیطانی مسموم‌سازی دختران، همان دشمنان 44 ساله ملت ایران هستند.

مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان دختر، کار دشمن است
کد خبر: 600983
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۲۱:۵۰:۲۷

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه در یادداشتی پیرامون مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر نوشت: یک پرسش اساسی را باید مدعیان با شعار «زن، زندگی‌، ‌آزادی» و کسانی که سیاست جمهوری اسلامی را «زن‌ستیزی» ‌معرفی می‌کنند، پاسخ دهند و آن اینکه، ‌این همه موفقیت برای زنان و ارتقای جایگاه علمی،‌ فرهنگی و اجتماعی آنان در دوره جمهوری اسلامی، در پرتو کدام سیاست و رویکرد جمهوری اسلامی به زنان حاصل شده است؟

به گزارش اعتمادآنلاین، او در ادامه با اشاره به اینکه «با توجه به خنده‌دار بودن استدلال خلاف واقع برای اثبات ادعای کار خودشان است»، افزوده که «با قاطعیت می‌توان گفت، در پشت صحنه این جنایت و توطئه شیطانی مسموم‌سازی دختران، همان دشمنان 44 ساله ملت ایران هستند. دشمنان اصلی ملت ایران و جریان ضد انقلاب وابسته و در خدمت این دشمنان، ‌در 44 سال گذشته نشان دادند که برای احیای سلطه خود بر ایران و غلبه بر ایرانیان به استقلال رسیده با انقلاب اسلامی، حاضرند به هر جنایتی دست زده و از هر شیوه و روشی استفاده کنند.»

این یادداشت یدالله جوانی که به عنوان سرمقاله هفته‌نامه «صبح صادق» متعلق به معاونت سیاسی سپاه منتشر شده، افزوده که «در مقابل این دشمنانی که در اعمال دشمنی علیه ملت ایران، ‌به هیچ یک از اصول اخلاقی و انسانی پایبند نیستند؛ نظام جمهوری اسلامی در 44 سال گذشته‌ اثبات کرده، ‌حتی در مقابل دشمنانش هم به اصول اخلاقی و انسانی پایبند است. وقتی نظام و حکومتی براساس اصول و مبانی خود، ‌حتی در برخورد با دشمنان اخلاق را زیر پا نمی‌گذارد، نوع نگاهش به مردم خود کاملاً روشن است.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها