پیش‌بینی نشریه روزانه سپاه:

گزارش گروسی حتما به گونه‌ای خواهد بود که آمریکا و اسرائیل از آن راضی باشند

نشریه اخبار و تحلیل‌ها متعلق به معاونت سیاسی سپاه پیش‌بینی کرده که گزارش گروسی حتما به گونه‌ای خواهد بود که آمریکا و اسرائیل از آن راضی باشند. البته ایران در این دولت تا حدودی موفق شده شیب تأثیرگذاری روندهای هسته‌ای بر زندگی مردم را نزولی کند.

گزارش گروسی حتما به گونه‌ای خواهد بود که آمریکا و اسرائیل از آن راضی باشند
کد خبر: 600978
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۲۰:۵۰:۴۷

نشریه روزانه معاونت سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، در مطلبی با اشاره به سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران، این پرسش را مطرح کرده که «آیا گزارش وی درباره ایران مثبت خواهد بود یا منفی؟ در هر کدام از این وضعیت‌ها، جمهوری اسلامی چگونه با آن مواجه می‌شود؟».

این مطلب در ادامه با اشاره به سخنان رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، نوشته که «نتیجه سفر تحقیقاتی گروسی برای آنها خیلی هم مهم نیست و آنها از قبل تصمیم خود را گرفته‌اند و نگاهی مستثنی از رویه‌ها و روندهای حقوقی به ایران دارند!».

نویسنده با تاکید بر اینکه «گزارش گروسی برای ما و دنیا مهم است»، نوشت که «هنوز مختصر امیدی به مناسبات و ترتیبات سازمان‌های بین‌المللی داریم اما واقعیت و ماهیت این سازمان‌ها همواره نگران‌کننده است و چیزی جزء وابستگی به قدرت‌های بزرگ و مشروع جلوه دادن اقدامات یک‌جانبه و قلدرمآبانه آنها در این بازی‌ها از آنها دیده نشده است.»

نشریه اخبار و تحلیل‌ها متعلق به معاونت سیاسی سپاه پیش‌بینی کرده که «گزارش گروسی حتما به گونه‌ای خواهد بود که آمریکا و اسرائیل از آن راضی باشند. البته ایران در این دولت تا حدودی موفق شده شیب تأثیرگذاری روندهای هسته‌ای بر زندگی مردم را نزولی کند و با تقویت زیرساخت‌ها و ارتقاء‌ مؤلفه‌های قدرت داخلی و منطقه‌ای، زمین بازی را در جای دیگر تعریف کند.»

نشریه روزانه سپاه از قول «ملت ایران»‌ هم نوشته که این ملت «تنها زمانی اجازه امضای احیای برجام را به مسئولانش می‌دهد که ضمن حفظ مؤلفه‌های قدرت داخلی از جمله توانمندی موشکی و نفوذ منطقه‌ای، از منافع اقتصادی برجام هم برخوردار باشد.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها