کد خبر: 600306
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۱۴:۰۴:۴۸
| |

حسینی، معاون پارلمانی رئیسی:

دشمنان در موضوع مسمومیت‌ها می‌خواهد بگوید دولت مخالف تحصیل دختران است / «آشوب‌های» سنگین پاییز در هر کشوری بود به نتیجه می رسید

معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد.

دشمنان در موضوع مسمومیت‌ها می‌خواهد بگوید دولت مخالف تحصیل دختران است / «آشوب‌های» سنگین پاییز در هر کشوری بود به نتیجه می رسید
کد خبر: 600306
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۱۴:۰۴:۴۸

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی ریاست جمهوری در خطبه های پیش از نماز جمعه ایلام گفت: دولت در یکسال گذشته اقدامات زیادی را با وجود مشکلات و چالش های داخلی و خارجی داشته که به درآمدزایی، اشتغال زایی، رشد اقتصادی و افزایش تولید و صادارت منجر شده است.

به گزارش ایرنا، بخش هایی از اظهارات حسینی را در ادامه می خوانید:

  • رشد اقتصادی کشور در گرو انجام اقدامات و برنامه های اقتصادی و حمایت از طرح های کلان و خرد است،  به اعتراف فعالان بخش خصوصی و کارآفرینان در دیدار اخیر با مقام معظم رهبری این واحدها در طول یک دهه اخیر رشد اقتصادی نداشته اند و در دولت سیزدهم جبران این فاصله در دستور کار دولت است.
  • فعالیت بخش خصوصی و حمایت از واحدهای فعال و تلاش برای راه اندازی مجدد واحدهای نیمه تعطیل و راکد از برنامه های دولت است و برای تحقق این هدف، عزم عمومی و مشارکت همگانی باید در سطح جامعه حاکم شود.
  • دولت در برنامه پنج ساله هفتم توسعه مهمترین اولویت‌های حوزه های اصلی و مهم کشور از جمله آب و انرژی را تدوین و منابع و ذخایر، میزان مصرف، توزیع این منابع و دیگر راهکارها برای مدیریت سرمایه ها و منابع کشور را برنامه ریزی کرده است.
  • تلاش دشمن منزوی کردن ایران در سطح بین الملل و ممانعت از پیشرفت ایران اسلامی است ، هجمه های سنگین معاندان بر علیه انقلاب اسلامی به نتیجه نرسیده و در حوادث پاییز نمونه بارز این دشمنی ها نسبت به انقلاب اسلامی عیان تر شد و اکنون این هجمه ها به شکل مسمومیت های زنجیره ای و مشکوک در مدارس همچنان ادامه دارد.
  • مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد، در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات های علمی، مسوولان و مدیران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، پژوهشگران و سیاست مداران را زنان تشکیل می دهند.
  • ایران با کشورهای قدرتمند منطقه چون روسیه و چین همکاری می کند و این کشورها در صدد سرمایه گذاری های کلان در ایران هستند، ولی دشمن با ترس از ورود سرمایه گذاران خارجی به ایران، سعی در ایجاد فضاسازی منفی در کشور کرده اند تا سرمایه گذاران خارجی به ایران ورود نکنند و نمونه بارز این ادعا ایجاد مسمومیت های مدارس دخترانه است.
  • طراحی آشوب های سنگین پاییز در هر کشوری بود به نتیجه می رسید، اما در ایران درایت رهبری و حمایت مردم از انقلاب موجب شکست این توطئه شد ، مردم ثابت کردند با وجود اعتراض به برخی مدیریت ها اما با بصیرت و موقع شناسی دقیق همچنان به نظام و انقلاب خود وفادار هستند.
  • مردم ماهیت دشمن را شناخته اند و از همراهی با معاندان اجتناب کردند هرچند یک عده ای از جوانان و نوجوانان با توجه به قدرت تبلیغاتی و رسانه ای جبهه دشمن فریب خوردند، اما عامه مردم با بصیرت هجمه های جبهه استکبار را خنثی کردند.
  • پروژه ها یکی پس از دیگری در حال انجام است و کشور توان تامین های خود و حتی صدور کالاهای مورد نیاز کشورهای منطقه را نیز دارد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها