کد خبر: 600147
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۰۸:۳۸:۰۵
| |

حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات:

مردم پای انقلاب هستند، اما از سوء مدیریت‌ها گله دارند

حیدر مصلحی با تاکید براینکه مردم پای انقلاب و نظام هستند و به هیچ وجه کوتاه نمی‌آیند، تصریح کرد: اما از سو تدبیرها گلایه‌مند هستند که حق هم دارند.

مردم پای انقلاب هستند، اما از سوء مدیریت‌ها گله دارند
کد خبر: 600147
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۰۸:۳۸:۰۵

حیدر مصلحی گفت: همواره در فتنه‌ها محوریت آسیب زدن به ولایت فقیه و نظام مقدس ایران اسلامی بوده، اما مردم ما هوشیار وآگاه‌تر از فتنه‌های کوته فکرانه دشمنان هستند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه عموم انقلاب‌ها در سال‌های اول تشکیل و تمامی انقلاب‌ها پیش از چهل سالگی از بین رفتند و تغییر هویت دادند، تصریح کرد: اما انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه وپشتیبانی مردم از نظام وکشور درمقابل هجمه‌های دشمنان واستکبار ایستادگی کردند.

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه درادامه با اشاره به اینکه، فتنه‌های کور استکبار و ایجاد جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران را یکی از فنته‌های بارز دشمن در دهه ۶۰ و نخستین سال‌های انقلاب نوپای ایران اسلامی یاد کرد وادامه داد: ایران اسلامی درجنگ دفاع مقدس نه تنها با صدام بلکه با تمام استکبار درجنگ بود و حتی هواپیمای مسافربری ما را نشانه گرفتند ولی باز هم به نتیجه نرسیدند.

حجت‌الاسلام مصلحی گفت: در دهه ۶۰ وضعیت ترور به جایی می‌رسد که بیش از ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم کردیم که بین آنها مسئولان ارشد کشور هم بودند اما باز هم انقلاب پابرجا ماند.

وزیراسبق اطلاعات ادامه داد: سپس جنگ فرهنگی ایجاد شد و در این جنگ نیز جوانانی را متأسفانه از دست دادیم اما باز هم دشمن ره به جایی نبرد و سپس تهاجم استعماری را شروع شد که دشمن به دنبال از هم پاشاندن نظام خانواده و جامعه ایرانی بود.

وی با اشاره به فعالیت ۳ دستگاه جاسوسی در سال ۸۸ با محوریت نفوذ، گفت: رهبر انقلاب در این باره بارها تذکر دادند و برای مقابله با این مسئله باید مردم نیز به میدان بیایند.

حجت‌الاسلام مصلحی با تاکید براینکه مردم پای انقلاب و نظام هستند و به هیچ وجه کوتاه نمی‌آیند، تصریح کرد: اما از سو تدبیرها گلایه‌مند هستند که حق هم دارند.

وی افزود: به فرموده سرداردل‌ها حاج قاسم سلیمانی ، این کشور ملت امام حسین هست وملتی که درراس امورات آن شهدا و سالارشهیدان امام حسین است و این ملت مسیری را که انتخاب کرده، هیچ‌گاه برگشت به عقب نخواهد کرد.

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درپایان با بیان این نکته که شهدا در همه امورات برما نظارت دارند و ما را مدیریت می‌کنند، تاکید کرد: این کشور وانقلاب با میدان داری شهدا رو به جلو می‌رود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها