کد خبر: 599525
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

روزنامه کیهان:

ایران در رتبه چهارم تا پانزدهم دنیا است

ایران نیز مثل هر کشوری دیگری مشکلاتی دارد.

روزنامه کیهان نوشت: امروز ایران در عرصه جهانی دارای موقعیت‌های مهمی است و البته مثل هر کشور دیگر مشکلاتی هم دارد. پیشرفت‌های مهم آن‌قدر زیاد است که ایران را در موقعیت چهارم تا پانزدهم دنیا قرار داده است.

ایران در رتبه چهارم تا پانزدهم دنیا است
کد خبر: 599525
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۲۱:۰۰:۰۰

روزنامه کیهان موقعیت ایران در جهان در عرصه‌های مختلف را چهارم تا پانزدهم دانست و در همین حال نوشت ایران نیز مثل هر کشوری دیگری مشکلاتی دارد.

به گزارش کیهان،  دشمنی غرب با جمهوری اسلامی، دشمنی با ذات جمهوری اسلامی است؛ چرا که این ذات آن‌قدر قدرتمند است که آنان را دچار ضعف می‌کند. نکته این‌جاست که ملت ایران در این هماوردی اگرچه هزینه‌ می‌دهد اما این‌طور نیست که نتیجه این منازعه به نفعش رقم نخورد. امروز ایران در عرصه جهانی دارای موقعیت‌های مهمی است و البته مثل هر کشور دیگر مشکلاتی هم دارد. پیشرفت‌های مهمی که جمهوری اسلامی در عرصه علم، فناوری، فضا، پزشکی، صنعت هسته‌ای، صنعت دفاعی و... به دست آورده، آن‌قدر زیاد است که ایران را در موقعیت چهارم تا پانزدهم دنیا قرار داده است. 

روزنامه کیهان در ادامه نوشت: خنثی شدن توطئه‌ها و پابرجا ماندن این انقلاب و در صحنه ماندن مردم، از یک‌سو از قوی بودن بنیه این مردم و به تعبیری قدرت اعتقاد آنان و از سوی دیگر از استحکام نظام جمهوری اسلامی و ماندگاری آن حکایت می‌کند. این بزرگ‌‌ترین سرمایه ایران برای پیمودن راه‌های صعب‌العبور و رسیدن به مقصد متعالی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها