کد خبر: 600127
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۰۸:۴۰:۲۵
| |

جلال رشیدی‌کوچی، رئیس کمیته امنیت کمیسیون امور داخلی کشور:

باید بین نیروهای تندروی مذهبی و حاکمیت تفکیک قائل شد

روزنامه شرق به نقل از جلال رشیدی‌کوچی درباره مسمومیت دانش‌آموزان نوشت: باید به این نکته دقت داشته باشیم که این اتفاق از طرف هر کسی که باشد، به ضرر نظام است و البته باید بین تندروهای مذهبی و حاکمیت تفکیک قائل شویم.

باید بین نیروهای تندروی مذهبی و حاکمیت تفکیک قائل شد
کد خبر: 600127
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۰۸:۴۰:۲۵

روزنامه شرق با رئیس کمیته امنیت کمیسیون امور داخلی مجلس درباره مسمومیت سریالی دانش‌آموزان گفت‌وگو و تاکید کرده باید بین نیروهای تندروی مذهبی و حاکمیت تفکیک قائل شد.

به گزارش شرق، جلال رشیدی‌کوچی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره مسمومیت دانش‌آموزان قمی که عمدی‌بودن آن اثبات شده و به سایر استان‌ها از‌جمله مدارس دخترانه تهران هم رسیده است، گفت: «این موضوع کوچک و بی‌اهمیتی نیست و شواهد امر نشانگر عمدی‌بودن آن است که به‌سرعت در حال گسترش به سراسر کشور است».

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امور داخلی کشوردر پاسخ به اینکه افکار عمومی نسبت به این موضوع نگران است و خانواده‌ها می‌ترسند دختران خود را به مدرسه بفرستند و حتی برخی معتقدند کار تندروها باشد، بیان کرد: «برخی صحبت‌ها را که در‌این‌باره در فضای مجازی در حال وایرال‌شدن است باید بررسی کرد که آیا این اتفاق به نفع جمهوری اسلامی است یا به ضرر آن؟ باید  به این نکته دقت داشته باشیم که این اتفاق از طرف هر کسی که باشد، به ضرر نظام است و البته باید بین تندروهای مذهبی و حاکمیت تفکیک قائل شویم».

رشیدی‌کوچی اظهار کرد: «هنوز نمی‌دانیم دست چه کسانی در کار است و با چه هدفی دانش‌آموزان را مسموم می‌کنند. این خواست نمایندگان مجلس است که هرچه زودتر و در کمترین زمان ممکن این موضوع روشن شود و تا جایی که اطلاع دارم نهادهای امنیتی به صورت تمام‌وقت روی این موضوع فعال شده‌اند. البته فرقی هم ندارد کار چه کسانی باشد و حتما کسانی که این کار غیرانسانی، غیرشرعی و خلاف اصول انسانی را انجام می‌دهند باید پاسخ‌گوی عملکرد خود باشند».

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها