کد خبر: 599984
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۲۰:۲۰:۳۷
| |

روزنامه جوان انتقاد کرد:

تلاش اپوزیسیون برای نسبت دادن عامل مسمویت‌ها به جریان‌های افراطی مذهبی

روزنامه جوان نوشت: با عنایت به تلاش جریان‌های معاند و اپوزیسیون برای نسبت‌دادن این ماجرا به جریان‌های افراطی مذهبی حضور، اظهار‌نظر و مطالبه‌گری علما و مراجع تقلید برای شناسایی هر چه سریع‌تر عامل یا عاملان این مسمومیت‌های سریالی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تلاش اپوزیسیون برای نسبت دادن عامل مسمویت‌ها به جریان‌های افراطی مذهبی
کد خبر: 599984
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۲۰:۲۰:۳۷

روزنامه نزدیک به سپاه در گزارشی با عنوان «بالماسکه مسمومیت‌ها را تمام کنید!» از علما و مراجع تقلید خواسته در این باره اظهارنظر و مطالبه‌گری کنند.

به گزارش جوان، با مسمومیت ۳۵ نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم در فاز۱۱ پردیس مسمومیت‌های سریالی در مدارس دخترانه وارد مرحله تازه‌ای شده‌است. سه ماهی از نخستین مورد گزارش مسمومیت‌ها در مدارس می‌گذرد، اما هنوز علت و عامل این مسمومیت‌ها معرفی نشده‌است. 

این روزنامه در ادامه نوشته است: گروهک‌های افراطی، منافقین، اپوزیسیون، آشوبگران، گروه‌های مافیایی، فراماسونرها، هزاره‌گرا یا هر گروهک، جریان یا فردی که در این ماجرای سریالی دست دارد تا زمانی که شناسایی و معرفی نشود، بازار شایعه و ایجاد فضای مسموم رسانه‌ای از سوی برخی جریان‌های رسانه‌ای، افراد و گروه‌ها ادامه خواهد داشت. این‌بار بر خلاف سم خفیفی که به گفته وزیر بهداشت عامل این مسمومیت‌ها بوده‌است، با یک مسمومیت افکار عمومی در رسانه‌ها مواجهیم که علائم و تبعاتی بسیار شدید خواهد داشت و دامنگیر اعتماد عمومی، آرامش و امنیت روانی جامعه خواهد شد. در این میان با عنایت به تلاش جریان‌های معاند و اپوزیسیون برای نسبت‌دادن این ماجرا به جریان‌های افراطی مذهبی حضور، اظهار‌نظر و مطالبه‌گری علما و مراجع تقلید برای شناسایی هر چه سریع‌تر عامل یا عاملان این مسمومیت‌های سریالی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها