امام جمعه کرج: عاملان التهاب بازار همان‌ها هستند که در تنور اغتشاشات می‌دمیدند

حسینی همدانی تصریح کرد: کسانی که تا دیروز در تنور اغتشاشات می‌دمیدند امروز بازار را ملتهب می‌کنند و فرصت را مناسب دیدند تا از ضعف های موجود به نفع خود استفاده کنند.

امام جمعه کرج: عاملان التهاب بازار همان‌ها هستند که در تنور اغتشاشات می‌دمیدند
کد خبر: 599015
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۲۰:۴۰:۴۴

محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، گفت: میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام و علاقه قلبی که همه شیعیان عالم هستی به این امام معصوم دارند، فرصتی است تا از سیره زندگی ایشان بیاموزیم و الگوبرداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه این روز به درستی تحت عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است، ادامه داد: در ایامی که پشت سر گذاشتیم و روبرو شدن با چالش‌های کوچک و بزرگ نقش و اهمیت امنیت در زندگی همه به صورت ویژه نمایان شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه امروز می‌دانیم اگر امنیت نباشد یا مجاهدین خواهند بود و یا داعشیان، اضافه کرد: پاسداران در حفظ امنیت کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه به بیان خدمات و نقش مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سال‌های گذشته پرداخت و اضافه کرد: امروز از پاسداران انقلاب به خاطر تلاش در عرصه‌های مختلف به ویژه پاسداری از دین، انقلاب و ارزش‌ها قدردانی می‌کنیم.

آیت الله حسینی همدانی گفت: در زمان حاضر نهاد ها هر کدام مشغول کارهای متمرکز و مشخص هستند اما سپاه فراتر از وظایف خود عمل کرده و نقش سازنده و پررنگی در عرصه های مختلف جامعه اسلامی داشته است.

وی بیان کرد: امروز سپاه پاسداران امید مظلومان جهان است؛ این نیروی متدین خواب را از چشمان مستکبران گرفته و با حمایت‌های رهبرمعظم انقلاب و مردم مومن و قدرشناس ایران تا نابودی استکبار و نظام سلطه به راه خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: انتظار می رود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به جذب و پرورش جوانان و ارتقای بیشتر توانمندی خود برای حراست از انقلاب و کشور اهتمام ورزد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، گفت: در این شرایط باید مراقب حیله‌های دشمنان که برای از بین بردن روحیه امیدواری مردم تلاش می کنند،بود ضمن آنکه برای رفع مشکلات معیشتی مردم گام برداشت.

آیت الله حسینی همدانی افزود: دشمنان با فشار حداکثری گمان می کنند که تاب آوری مردم را می‌شکنند اما نتوانستند به اهداف خود برسند و مردم انقلابی ایران با قدرت تمام پوزه دشمنان را به خاک مالیدند. وی اظهار کرد: مشکل معیشتی را با وجودمان درک می کنیم اما برخی رسانه‌ها به جای کمک کردن آتش برای دشمن تهیه می‌کنند.

امام جمعه کرج گفت: کسانی که تا دیروز در تنور اغتشاشات می‌دمیدند امروز بازار را ملتهب می‌کنند و فرصت را مناسب دیدند تا از ضعف های موجود به نفع خود استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از مردم و دستگاه‌های اجرایی استان البرز خواست جشن‌های شعبانیه را جدی بگیرید و در این ایام روحیه نشاط جامعه و امید آفرین را گسترش دهندضمن آنکه بر محتوای جشن های ایام شعبانیه افزوده شود.

وی گفت : دشمن زمان طولانی است که با روش جنگ نرم در زمینه سست کردن بنیان های خانواده و ایجاد شبهه در ارزش های اسلامی تلاش می کند تا جوانان را دچار چالش کند که در این برهه نقش معلم حساس تر و پررنگ تر از گذشته است و لازم است بین مدرسه و مسجد به عنوان یکی از پایگاه های تعلیم و تربیت کار شود و پیوند قوی تری برقرار شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها