احمد علیرضا بیگی، نماینده مجلس نزدیک به محمود احمدی‌نژاد:

احمدی‌نژاد نمی‌خواهد در ردیف رضا پهلوی و میرحسین قرار بگیرد

احمد علیرضا بیگی، نماینده مجلس و از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد قصد نمک پاشیدن روی زخمی که به وجود آمده است را ندارند. در عین حال که بارها اعلام کرده‌اند که نسبت به شرایط موجود انتقاد دارند ولیکن به هیچ عنوان قصد نقش‌آفرینی در صحنه‌ای که بیگانه آن را آراسته است، ندارد.

احمدی‌نژاد نمی‌خواهد در ردیف رضا پهلوی و میرحسین قرار بگیرد
کد خبر: 599001
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۲۱:۲۰:۰۵

احمد علیرضا بیگی، نماینده مجلس و از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به اینکه آیا محدودیتی برای او در نظر گرفته شده که در این مدت در سکوت به سر می‌برد، گفت: «خیر، محدودیتی در نظر گرفته نشده است.»

به گزارش دیده‌بان‌ایران، وی درباره علت سکوت خبری رئیس جمهور اسبق ایران عنوان کرد: «برداشت من این است که ایشان حرف و اعتراض‌شان را در ابعاد مختلف نسبت به مدیریت و شرایط حاکم بر کشور و روابط بین‌الملل به وضوح بیان کردند و خبر از آمدن یک سیل دادند که متاسفانه این سیل آمد. با وجود اینکه معترض هستند و نقد دارند، قطعا هدف‌شان این نبود که در ردیف کسانی همچون رضا پهلوی یا میرحسین موسوی قرار گیرند.»

علیرضا بیگی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا احمدی‌نژاد قصد منتشر کردن بیانیه یا واکنش‌هایی از این دست را دارد یا خیر، بیان کرد: «ایشان قصد نمک پاشیدن روی زخمی که به وجود آمده است را ندارند. در عین حال که بارها اعلام کرده‌اند که نسبت به شرایط موجود انتقاد دارند ولیکن به هیچ عنوان قصد نقش‌آفرینی در صحنه‌ای که بیگانه آن را آراسته است، ندارد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها