کد خبر: 598914
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۰۹:۲۷:۵۰
| |

امام جمعه ساری:

باید با کشف حجاب با قاطعیت برخورد کنیم؛ نیروی انتظامی و بسیج باید برخورد جدی داشته باشند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ما باید با مسئله کشف حجاب با قاطعیت برخورد کنیم و نهادها باید کارهای خود را به درستی انجام دهند، نیروی انتظامی، بسیج و صمت باید برخورد جدی داشته باشند و طلاب هم باید کار فرهنگی خود را دنبال کنند.

باید با کشف حجاب با قاطعیت برخورد کنیم؛ نیروی انتظامی و بسیج باید برخورد جدی داشته باشند
کد خبر: 598914
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۰۹:۲۷:۵۰

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی، امام جمعه ساری در دیدار نمایندگان طلاب و فضلای مازندران که ظهر امروز در سالن جلسات دفتر مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد، انتخاب اعضای جدید مجمع نمایندگان طلاب را تبریک گفت و اظهار کرد: امیدواریم شاهد پیشرفت طلاب مازندرانی در قم باشیم.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه دغدغه و مسائل طلاب را با اهتمام جدی دنبال خواهیم کرد، اضافه کرد: اینکه مصوبات چقدر انجام می‌شود به میزان پیگیری طلاب ارتباط دارد، ما باید در ابتدای جلسه مصوبات جلسات گذشته را بررسی می‌کردیم و در مورد آن‌ها بحث و گفت‌وگو می‌کردیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: دغدغه همه ما باید مسائل فرهنگی باشد چراکه ما سربازان امام زمان(عج) هستیم و مسؤولان هم باید ابزارهای لازم برای جنگیدن در برابر دشمن را در اختیار ما قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مدارس مهم‌ترین مراکز کشور هستند، گفت: طلاب باید طرح‌های خود را برای رفع مشکلات خیابان‌ها، اماکن عمومی و مراکز آموزشی ارائه دهند و در این راستا ابزارهای مورد نیاز را درخواست کنند.

محمدی‌لائینی گفت: ما باید با مسئله کشف حجاب با قاطعیت برخورد کنیم و نهادها باید کارهای خود را به درستی انجام دهند، نیروی انتظامی، بسیج و صمت باید برخورد جدی داشته باشند و طلاب هم باید کار فرهنگی خود را دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات بر جای مانده از دهه ۹۰ زیاد است، گفت: دولت انقلابی واقعا مظلوم است و هدف مهم از اغتشاشات اخیر این بود که دولت از اهداف مورد نظر ناکام بماند هر چند امنیت و وحدت مردم نیز در اغتشاشات هدف‌گذاری شده بود و دشمن نتوانست به اهدافش برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها