کد خبر: 596946
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۲:۴۹:۰۸
| |

ویدئو | سخنگوی وزارت خارجه: ۳۰ میلیون ایرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشتند

سخنگوی وزارت خارجه در خصوص برآورد از راهپیمایان روز 22بهمن اعلام کرد که 30 میلیون ایرانی در این راهپیمایی حضور داشتند.

ویدئو | سخنگوی وزارت خارجه: ۳۰ میلیون ایرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشتند
کد خبر: 596946
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۲:۴۹:۰۸

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در خصوص برآورد از راهپیمایان روز 22بهمن اعلام کرد که 30 میلیون ایرانی در این راهپیمایی حضور داشتند.

وی در ادامه افزود: اروپا یا چند کشور موثر اروپایی می‌توانند چشم و گوش‌ خود را بر واقعیات ایران ببندند اما آیا واقعیات جمهوری اسلامی ایران تغییر می کند؟ ما معتقدیم اروپا باید تصمیم درست بگیرد و در سمت درست تاریخ بایستد. اروپا از کدام دموکراسی و مردم دفاع می‌کند؟ آیا آنها دیدند و گفتند در رسانه هایشان که قریب ۳۰ میلیون نفر از مردم ایران در شهرهای بزرگ و کوچک در ۲۲ بهمن در حمایت از انقلاب و حاکمیت خود بعد از ۴۴ سال در خیابان حضور دارند؟ این واقعیت موجود است و اروپا باید تصمیم بگیرد در کدام بخش مردم ایران قرار می‌گیرد.

کنعانی ادامه داد: سوال دیگر ما این است که آیا دموکراسی و تصمیمات مبتنی بر این مساله در حوزه اتحادیه اروپا اعمال می‌شود و تصمیمات درباره ایران در این اتحادیه مبتنی بر دموکراسی است یا تعدادی از کشورها نظراتشان را بر کل‌ اتحادیه تحمیل می‌کنند؟ در تحولات اخیر این رویه غیردموکراتیک را شاهد بودیم، کشورهایی که مایلند مبتنی بر مصالح مشترک با ایران رابطه داشته باشند اما متاسفانه تحت فشار تعدادی از کشورهای اتحادیه دچار مشکل هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها