حسین مرعشی، دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی:

وعده رئیسی برای عفو اهالی رسانه، فرهنگ مفید اما دیرهنگام بود

تصور نشود با یکی دو اقدام می‌توان همه مسایل کشور را حل کرد

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی درباره وعده رییس جمهور برای عفو اهالی رسانه، فرهنگ و ورزش و دانشجویان اظهار کرد: من این اقدامات را مفید، ولی دیرهنگام می دانم و امید دارم این اقدام نه از باب منت گذاری به اهالی هنر، فرهنگ و دانشگاهیان، بلکه از سر یک وظیفه ملی که بر عهده دولت است، باشد.

وعده رئیسی برای عفو اهالی رسانه، فرهنگ مفید اما دیرهنگام بود
کد خبر: 596896
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۱:۱۰:۴۵

حسین مرعشی، دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی درباره وعده رییس جمهور برای عفو اهالی رسانه، فرهنگ و ورزش و دانشجویان اظهار کرد: من این اقدامات را مفید، ولی دیرهنگام می دانم و امید دارم این اقدام نه از باب منت گذاری به اهالی هنر، فرهنگ و دانشگاهیان، بلکه از سر یک وظیفه ملی که بر عهده دولت است، باشد.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از گفت و گوی مرعشی را در ادامه می خوانید:

  • امیدوارم این اقدام به عنوان گام های اولیه برای بهبود شرایط امور کشور باشد، واقعیت این است که جامعه در حال حاضر بخش بخش است.
  • وفاداران نظام در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شده و سالگرد انقلاب را جشن گرفتند هرچند ممکن است در دل آنها هم بابت مدیریت کشور خون باشد ولی به هر حال آمدند اما بخش هایی هم هستند که فاصله گرفته اند و نباید اینگونه تصور شود که با یکی دو اقدام می توان همه این مسایل را حل کرد.
  • امیدوارم مجموعه اقداماتی برای بهبود شرایط آغاز شده باشد تا در یک دوره زمانی مناسب، کشور به یک تعادل برسد که در آن تعادل، اکثریت جامعه آنچه را که می خواهد حاکم کند و اقلیت هم متناسب با وزن واقعی خود در صحنه حضور داشته باشد تا بتوانیم در قامت یک ملت با گرایش های مختلف و تنوع فکری و سیاسی ظاهر شویم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها