اسدالله بادامچیان، دبیر کل حزب مؤتلفه:

اقدام رهبر انقلاب خنثی‌کننده باقی‌مانده «فتنه» ۱۴۰۱ بود / در جمهوری اسلامی طبق موازین و مکتب اسلام پیش رفته‌ایم

من ده سال پیش گفتم اصلاحات مُرد، برای آقای خاتمی متاسفم

دبیر کل حزب مؤتلفه گفت: اقدام رهبر انقلاب خنثی‌کننده باقی‌مانده فتنه ۱۴۰۱ بود. خانواده‌هایی که با حرکات بچه‌هایشان مخالف بودند منتظر این حرکت بودند و باید به اقدام رهبر انقلاب در اداره مملکت تحسین گفت.

اقدام رهبر انقلاب خنثی‌کننده باقی‌مانده «فتنه»  ۱۴۰۱ بود / در جمهوری اسلامی طبق موازین و مکتب اسلام پیش رفته‌ایم
کد خبر: 595864
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۵:۱۵:۰۰

اسدالله بادامچیان، دبیر کل حزب مؤتلفه در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۱ و فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، درباره فرمان عفو عمومی رهبر انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی یک محبت ویژه فرمودند و آن این بود که جمع کثیری از کسانی را که در اغتشاشات فریب بیگانگان را خوردند و بعداً فهمیدند که این فتنه ۱۴۰۱ و دسیسه دشمنان است را عفو کردند.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از اظهارات بادامچیان را در ادامه می خوانید:

  • مبنای اصل ولایت و امامت هم همین است که این نوع افراد را مورد عفو قرار دهند. اقدام رهبر انقلاب خنثی‌کننده باقی‌مانده فتنه ۱۴۰۱ بود. خانواده‌هایی که با حرکات بچه‌هایشان مخالف بودند منتظر این حرکت بودند و باید به اقدام رهبر انقلاب در اداره مملکت تحسین گفت.
  • چهره جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین‌المللی پرقدرت است، جمهوری اسلامی ایران کشوری است که سوریه را از چنگال داعش بیرون می‌کشد و داعش را نابود می‌کند.
  • ایران در بین ملت‌های دنیا جایگاه دارد و جایگاه خوبی هم دارد اما روابط بین دول ما دچار مشکل است و آن هم به خاطر مشکلاتی است که نظام استکبار برای ما درست کرده است. قدرت ایران غیرقابل انکار است، امسال سخت‌ترین درگیری را با آمریکا داشتیم اما آنها را شکست دادیم و اکنون همه موظف هستند که حفظ وحدت کرده و با دولت همراهی کنند.
  • در شعار جمهوری اسلامی ما روز به روز رشد کردیم و طبق موازین و مکتب اسلام پیش رفته‌ایم.
  • مسائل اجتماعی و اقتصادی باعث کاهش و افزایش مشارکت در انتخابات می‌شود و در انتخابات اخیر رفتار دولت آقای روحانی باعث شد که حضور مردم در انتخابات کاهش یابد. دولت آقای روحانی در نیامدن مردم و مشارکت کمتر مردم مقصر است. ولی من معتقدم بعد از این تجربه حتما مشارکت در انتخابات بعدی افزایش چشمگیری خواهد داشت.
  • فعالیت انتخاباتی در هنگام انتخابات شکل می‌گیرد اما امر انتخابات جاری است. نه حزب ما بلکه همه گروه‌ها مشغول هستند و سعی می‌کنند در انتخابات بعدی شرکت کنند. انتخابات آینده ما یک انتخابات پر از رقابت‌های شدید در درون اصولگرایان و اصلاح‌طلبان خواهد بود و راهی هم غیر از این انتخابات وجود ندارد.
  • من برای آقای خاتمی متاسفم، کسی که باور نداشت او رئیس‌جمهور می‌شود اما رئیس‌‌جمهور شد و در هشت سال ریاست‌جمهوری خود به حرف‌هایی که زد، عمل نکرد. من یک بار به ایشان گفتم هیچ نظامی رئیس‌جمهور خود را دور نمی‌اندازد، شما طوری رفتار کن که از شما استفاده شود اما کارها و رفتارهایی انجام داد که خودش هم متوجه نشد چه کار می‌کند و باعث‌ شد در نظام جایی نداشته باشد و رهبری هم از او استفاده نکند.
  • من ده سال پیش گفتم اصلاحات مرد، اما کسی توجهی به آن نکرد و دیدید که در انتخابات ریاست‌جمهوری با به کار بردن کاندیدای اجاره‌ای اصلاح‌طلبان با روحانی به میدان آمدند و اقدامات روحانی باعث شد تا آبروی اصلاحات برود.
  • بنابراین اصلاح‌طلبی تمام شده و همچنین اصولگرایی شعاری هم به پایان رسیده و در گام دوم انقلاب نیاز به تحول جدی داریم. بنابراین ما به اصلاح‌طلبان توصیه می‌کنیم و می‌گوییم ما نمی‌خواهیم شما حذف شوید، می‌خواهیم با حفظ سلیقه در صحنه باشید اما راهی که امروز می‌روید به بن بست رسیده و گروه‌هایی مجبور شدند به خارج از کشور مهاجرت کنند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها