کد خبر: 596241
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

روزنامه همشهری:

۲۲ بهمن روز «تودهنی» زدن به آنهایی است که با «دهان‌گشاده» آوای «تجزیه‌ ایران» سردادند

روزنامه همشهری نوشت: 22بهمن روز کم کردن روی آنهایی است که آرزوی تجزیه ایران را در سر داشتند. شنبه، روز تودهنی زدن به آنهایی است که دهان‌گشاده کردند به آوای «از تجزیه ایران نترسید.»

۲۲ بهمن روز «تودهنی» زدن به آنهایی است که با «دهان‌گشاده» آوای «تجزیه‌ ایران» سردادند
کد خبر: 596241
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه همشهری با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نوشت که این روز، روز «تودهنی» زدن به آنهایی است که «دهان‌گشاده» آوای «تجزیه‌ ایران» سردادند.

به گزارش همشهری، «22بهمن مظهر تجلی وحدت ملی باشد»؛ این شاید مهم‌ترین گزاره از فرمایش‌های دیروز رهبر معظم انقلاب بود؛ عبارتی که بیش از آنکه شعار باشد، یک هشدار است؛ هشدار از اینکه مبادا این تصاویر ناب و زیبا که تا کمتر از 48ساعت دیگر قاب دوربین‌ها و رسانه‌ها را پر می‌کند، ابزاری شود برای شاخ و شانه کشیدن و دعوا کردن. مبادا این قاب‌های درخشان جای اتحاد، بذر دوقطبی‌سازی‌ و چند پاره کردن امت را بپرورانند که اندک سستی و بی‌مبالاتی در این زمینه می‌تواند شیرینی این جشن را خراب کند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: 22بهمن1401 فرصتی است برای اینکه همه مردم با هم صدایشان را بلند کنند و فریاد بزنند که ای اهل‌عالم ما این جنگ ترکیبی را هم بردیم. اتفاقا از این وجه 22بهمن روز کم کردن روی آنهایی است که آرزوی تجزیه ایران را در سر داشتند. شنبه، روز تودهنی زدن به آنهایی است که دهان‌گشاده کردند به آوای «از تجزیه ایران نترسید.» تصاویر راهپیمایی باشکوه را این بار باید آنها ببینند که در کشورهای تخیلی ساخته ذهن آنها چطور آوای ایران ایران بلند است و چطور پرچم 3رنگ ایران در دستان پیر و جوان و زن و مردم به اهتزاز درآمده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • سلام فرمانده ارسالی در
    شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

    ما به وظیفهء دینی و میهنی خویش در حد وسع خویش عمل کردیم.خیلی از خانواده های شهدای انقلاب و جنگ خوشحال شدند و به سجاعت و رشادت بچه هاشوت افتخار میکردند.اتحاد و همبستگی و یکپارچگی جبهه مقاومت بر علیه زیادیه خواهی امریکا و نیروهای ضد امپریالیستی بسر کردگی امریکا در روز بیست و دو بهمن بر عموم ازادیخواهان و حق طلبان جهان مبارک باد.سلام بر روح بر فتوح شهدای اتقلاب.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها