علیرضا زاکانی، شهردار تهران:

خواسته حداکثری معترضان، تجزیه ایران عزیز است

شهردار تهران اظهار کرد:‌ خواسته حداکثری آنها (معترضان) تجزیه ایران عزیز است.

خواسته حداکثری معترضان، تجزیه ایران عزیز است
کد خبر: 581068
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ۱۲:۴۰:۱۸

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با اشاره به اعتراضات اخیر در کشور، گفت: فتنه بزرگی در کشور روی داده که دست‌های پیدا و پنهان در این فتنه خواسته‌های حداکثری، میانی و حداقلی را دنبال می‌کند. خواسته حداکثری آنها تجزیه ایران عزیز است و می‌دانند که بزرگترین مانع آن انقلاب اسلامی و اتحادی است که میان هموطنان‌مان به واسطه اسلام وجود دارد.

به گزارش ایسنا، زاکانی افزود: خواست میانی آنها جلوگیری از سرعت و شتاب پیشرفت کشور است و تلاش می‌کنند نظام کارآمد را در دید جهانیان مخدوش کنند و خواست حداقلی آنها این است که ظرفیت خدمت رسانی در کشور را کاهش دهند و در نهایت تمام تلاش آنها برای رسیدن به خواسته‌های حداکثری است ولی خود را در مسیر خواسته‌های میانی و حداقلی نیز قرار داده‌اند.

وی افزود: وقتی در این اغتشاشات جایی آتش زده می‌شود و فتنه گران در صحنه هستند ما باید در آنجا حاضر شویم و نسبت به خاموش کردن آتش و رفع سد معبر اقدام کنیم. وظیفه داریم در صحنه حاضر شویم و پاکبانان ما نسبت به برگرداندن شهر به حالت عادی اقدام می‌کنند. در این ایام هر شب این خدمت را مستمر ارائه کردیم. از این آشوب‌ها ناراحتیم ولی نمی‌گذاریم شهر را آشوب زده در ذهن مردم جا بیندازند.

زاکانی تاکید کرد: به پاکبانان و آتش نشانان ما حمله می‌کنند؛ لذا نیازمند تمهیدات ویژه‌ای هستیم، ولی این آشوب‌ها مانع کند شدن پیشرفت شهر نیست و برابر تدبیر در مسیر خود حرکت خواهیم کرد و برای توسعه افتتاح‌ها را پیگیری خواهیم کرد. هر چه فشار را بیشتر می‌کنند توسعه خدمت به مردم توسط ما افزایش می‌یابد و امیدواریم این مسیر را جدی دنبال کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها