کد خبر: 592528
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۱ ۰۸:۰۰:۳۵
| |

علی حدادی، نماینده مجلس:

نیروهای نظامی اروپا را در لیست تروریستی قرار می‌دهیم؛ امنیتی برای‌شان نخواهند ماند

یک نماینده مجلس در واکنش به اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران گفت: ما در مجلس بیانیه ای را در این رابطه آماده کرده ایم و نیروهای نظامی کشورهای اروپایی را قطعاً در لیست تروریستی قرار خواهیم داد و آنها مطمئن باشند که امنیتی برای شان نخواهند ماند به این جهت که علیه امنیت ملی ما حرکت می کنند.

نیروهای نظامی اروپا را در لیست تروریستی قرار می‌دهیم؛ امنیتی برای‌شان نخواهند ماند
کد خبر: 592528
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۱ ۰۸:۰۰:۳۵

علی حدادی، نماینده ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا در تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تروریست خواندن آن خاطرنشان کرد: اقدامات خصمانه و شیوه دشمنی کشورهای استعمار پیر انگلیس، آلمان و فرانسه طی سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هر مقطعی در تاریخ ایران که مطالعه شود، استعمار پیر انگلیس همیشه مشغول توطئه و دسیسه علیه مردم ایران بوده و امروز نیز توطئه‌های خود علیه مردم را ادامه می‌دهد.

به گزارش فارس، بخش هایی از گفت  و گوی حدادی در اینباره را در ادامه می خوانید:

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی نظامی برای خدمت به مردم در کنار مردم بوده و هست. این ها به جهت اینکه رعایت حقوق بین‌الملل را هم بکنند، نمی‌توانند نیروی نظامی کشوری را به عنوان تروریست بخوانند چون وظیفه نیروهای نظامی هر کشور، دفاع از منافع ملی است.
  • مخصوصاً سپاه که در مراحل مختلف، با تشکیل ارتش بیست میلیونی بسیج، با کمک به مردم در سیل و زلزله و موضوع دفاع مقدس و در هر مرحله و بحرانی، سپاه در خط مقدم دفاع از مردم بوده است.
  • اجازه نمی‌‍‌دهیم و اجازه نخواهیم داد که نظام سلطه و کشورهای اروپایی که خود را پیرو رژیم غاصب صهیونیستی که در درون نظام سلطه که ایالات متحده آمریکا است می‌دانند و آنچه که امروز آمریکا پیگیری می‌کند چیزی جز حفظ منافع رژیم صهیونیستی نیست و کشورهای اروپایی نیز به طور کامل از آمریکا پیروی می‌کنند.
  • این اقدام اروپایی‌ها نشانه دقیقی است که اینها در توطئه اخیر و فتنه اخیر که یک اتحادی را با جنگ ترکیبی و جنگ شناختی علیه ملت ایران اسلامی ایجاد کردند، و تمام توانشان اعم از بخش رسانه ای و بخش‌های مختلف و حتی بخش‌های داخل ایران که وابسته به غرب بودند را یکپارچه به میدان آوردند تا به خیال خود نظام جمهوری اسلامی را براندازی کنند و نه تنها نتیجه ای نگرفتند و شکست خوردند، موجب این خفگی که الان برایشان به وجود آمده گشته و شاهد این هستیم که فکر و ذکر و اندیشه‌شان کاملاً منجمد شده و امروز احمقانه تصمیم می‌گیرند که سپاه را به عنوان تروریست بدانند.
  • مطمئن باشند ملت ایران اسلامی و مجلس انقلابی اقدام متقابل را قطعاً انجام خواهد داد و ما در مجلس شورای اسلامی، بیانیه ای را در این رابطه آماده کرده ایم و نیروهای نظامی کشورهای اروپایی را قطعاً در لیست تروریستی قرار خواهیم داد و آنها مطمئن باشند که امنیتی برای شان نخواهند ماند به این جهت که علیه امنیت ملی ما حرکت می کنند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها