هشدار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به اتحادیه اروپا؛ عاقلانه تصمیم بگیرید!

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت اقدام نابخردانه و تحریک آمیز پارلمان اروپا بیانیه صادر کرد.

هشدار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به اتحادیه اروپا؛ عاقلانه تصمیم بگیرید!
کد خبر: 592459
|
۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ۱۷:۲۱:۰۳

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اقدام پارلمان اروپا در قبال سپاه پاسداران را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه آمده است: «اقدام مغرضانه و نابخردانه اخیر پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ نشان از عمق کینه ورزی و نمایانگر اشتباهات مکرر دستگاه محاسباتی دشمن است.

ناتوانی اتحادیه اروپا در تحلیل درست مسائل و عجز از درک شرایط امروز جهان و عدم مواجه منطقی با مشکلات عدیده و بعضا لاینحل خود و چسبندگی غیر معقول و غیر عاقلانه به امریکا و صهیونیسم بین الملل و دنباله روی از سیاست‌های توسعه طلبانه آنان و متأسفانه اتخاذ تصمیمات غلط، نظیر آنچه که اخیرا در پارلمان اروپا گرفته شد، ثمراتی جز افزایش مشکلات و پچیده تر شدن اوضاع نا بسامان آنها ندارد.

این حرکت که واکنش منفعلانه و از سر استیصال و پس از تلاش‌های ناموفق خیابانی و دستگیری لیدرها و جاسوسان آنها و با هدف جبران شکست‌های مکرر و با خیال واهی افزایش فشار به ایران و قدرت چانه زنی در مذاکرات طراحی شده است ضمن آن که با منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، می‌تواند اقدام متقابل ایران را در برداشته و منطقه خاورمیانه را برای این کشورها ناامن و با نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا به عنوان تروریست برخورد شود.

امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همیشه در صحنه های دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی قرار دارند و در برخورد با متخاصم ذره‌ای تعلل نخواهند کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ازمتن توده‌های مردم و میراث پایان ناپذیرامام‌خمینی است و هر گونه تصمیم غلط در مورد آن، مواجهه با ملت ایران تلقی شده وملت ایران نیز ثابت کردند فرزندان خود را در هیچ صحنه ای تنها نخواهند گذاشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان پژواک دهنده خواست و اراده ملت بزرگ ایران به سران کشورهای اروپایی اعلام میکند اگر اندک درکی از میزان عشق و اعتقاد عمیق و پیوند ناگسستنی مردم ایران به سپاه همیشه پیروز انقلاب اسلامی و پاسداران سرافراز و جان برکف می‌داشتند و از شدت علاقه مردم ایران اسلامی و جبهه ی مقاومت به شهیدان والا مقام این نیروی الهی که مزار آنها امروز زیارتگاه عاشقان و میعادگاه دلداگان است خبر می داشتند قطعا در چنین وادی خطرناکی گام نمی نهاده و چنین تصمیم غلط و نابخردانه ای را اتخاذ نمی کردند.

به اتحادیه اروپا هشدار می‌دهیم در مورد مصوبه غلط پارلمان اروپا، عاقلانه تصمیم گرفته از اقدامات تحریک آمیز که میتواند شرایط دنیا را پیچیده تر و قطعا زیان بیشتری را متوجه اروپا کند اجتناب نمایید. همچنین از مجلس شورای اسلامی و دولت مردمی و مسئولین محترم کشورمی خواهیم ضمن پاسخ مناسب و انجام اقدامات متقابل، مراقب طراحی ها و سناریوهای دشمن بوده، تدابیر مناسب اتخاذ و خیالات دشمن را همچون گذشته باطل نمایید.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها