کنایه یک روزنامه به انکارکنندگان اثر منفی قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی؛ قبلا هم می‌گفتید تحریم «نمنه»!

روزنامه هم میهن نوشت: وزارت امور خارجه باید مانع از سخن گفتن برخی افراد مسئول ولی در واقع بدون مسئولیت شود. آنانی که یاد گرفته‌اند با شعار دادن بحران‌ها را نادیده بگیرند و مثلا بگویند این اقدام نشانه استیصال اروپایی‌ها است. قبلا هم تحریم را مسخره می‌کردند و می‌گفتند تحریم نمنه.

کنایه یک روزنامه به انکارکنندگان اثر منفی قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی؛ قبلا هم می‌گفتید تحریم «نمنه»!
کد خبر: 592514
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۱ ۱۸:۴۰:۵۰

روزنامه هم میهن با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا در تروریست اعلام کردن سپاه، وزارت امور خارجه خطاب قرار داده و بخشی از مشکلات کشور را ناشی از عملکرد دستگاه دیپلماسی کشور دانسته است.

به گزارش هم میهن، اقدام پارلمان اروپا در نهایی کردن مصوبه علیه سپاه این پرسش را طرح کرده است که وزارت امور خارجه در فرآیند این مصوبه کجای کار قرار دارد؟ هنگامی که این دولت با حذف رقبای احتمالی و کاهش مشارکت مردم کاملا یکدست شد، انتظار داشتیم که اگر اقدامی علیه سفارتخانه‌ها انجام می‌‌شود، کم‌وبیش مورد تایید وزارت امور خارجه یا نهادهای بالادستی در دولت هم باشد، زیرا حکومت یکدست یعنی همین که اجازه ندهد افراد خودسر کارهای خود را انجام دهند. 

این روزنامه در ادامه یادآور شده است: وزارت امور خارجه باید به‌عنوان متولی اصلی سیاست خارجی مانع از سخن گفتن برخی افراد مسئول ولی در واقع بدون مسئولیت شود که با سخنان بی‌پایه خود هزینه‌های زیادی را به کشور تحمیل می‌کنند. آنانی که یاد گرفته‌اند با شعار دادن بحران‌ها را نادیده بگیرند و مثلا بگویند این اقدام نشانه استیصال اروپایی‌ها است. قبلا هم تحریم را مسخره می‌کردند و می‌گفتند تحریم نمنه. به نظر می‌رسد که مردم آنچنان درگیر تورم هستند که همه مشکلات را از چشم وزرای اقتصادی و رئیس دولت می‌بینند، ولی در این میان کارنامه وزارت خارجه از همه ضعیف‌تر و ناموفق‌تر است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها