کد خبر: 592142
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۵:۳۴:۵۹
| |

هشدار روزنامه جوان به اروپا: باید در خلیج‌فارس با ما ملاقات کنید!

روزنامه جوان نوشت: اروپا اگر مرتکب اشتباه تاریخی خود شود و سپاه را تروریستی اعلام کند، درواقع به ایران اعلان جنگ کرده است و باید سپاه را در خلیج‌فارس ملاقات کند!

هشدار روزنامه جوان به اروپا: باید در خلیج‌فارس با ما ملاقات کنید!
کد خبر: 592142
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۵:۳۴:۵۹

روزنامه جوان به اروپا هشدار داده در صورتی که سپاه در لیست گروه‌های تروریستی قرار گیرد اعلام جنگ کرده و باید سپاه را در خیلج‌فارس ملاقات کند!

به گزارش جوان، اروپا اگر مرتکب اشتباه تاریخی خود شود و سپاه را تروریستی اعلام کند، درواقع به ایران اعلان جنگ کرده است. سپاه با جنگ ناآشنا نیست و بیشتر از اروپاییان که همه اتحادیه اروپا روی هم با کمک امریکا از عهده مشق جنگ روس‌ها برنمی‌آیند و مقابل یک «شاهد»، مثل شمع آب می‌شوند و مثل پروانه بال‌بال می‌زنند، جنگ‌کردن می‌داند! اما اگر اروپا مثل حمایت از آشوب در ایران اشتباه دیگری بکند، باید سپاه را در خلیج‌فارس ملاقات کند! خلیج‌فارس البته تنها یک گوشه از جهانی است که اروپاییان ممکن است برای عبور و حضور مجبور باشند از سپاه-که می‌خواهند او را تحریم کنند- اجازه بگیرند! امنیت اروپا را از سپاه دارید. بدانید چه می‌کنید، در غیر این‌صورت باید سپاه را در تنگه‌های راهبردی و عرصه‌های دشوار و در خلیج‌فارس ملاقات کنید!

جوان در ادامه نوشته است: پیرزن‌ها و پیرمرد‌هایی را هم که از سراسر اروپا با اتوبوس و هواپیما جمع کرده‌اند تا به استراسبورگ برسانند و شعار تحریم سپاه را بدهند، بیشتر به کار مرباپختن و ملحفه‌شستن و تمیزکردن دندان‌های مصنوعی‌شان می‌آیند. اروپا قافیه را باخته است، باید مواظب باشد که ردیف را هم نبازد! تا مگر از برخی ردیف‌ها و فهرست‌ها خارج نشود!

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها