کد خبر: 590754
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

روزنامه کیهان:

با برداشتن حجاب مردان به زنان خود بی‌رغبت می‌شوند و نیازهای جسمی خود در کوچه و خیابان می‌جویند!

بی‌حجابی یعنی برده‌داری!/ حجاب اختیاری ارتباطی با آزادی ندارد

روزنامه کیهان نوشت: با برداشتن حجاب، مردان به زنان خود بی‌رغبت شده و نیازهای جسمی و روحی خود را در کوچه و خیابان می‌جویند.

با برداشتن حجاب مردان به زنان خود بی‌رغبت می‌شوند و نیازهای جسمی خود در کوچه و خیابان می‌جویند!
کد خبر: 590754
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۸:۰۰:۰۰

روزنامه کیهان حجاب اختیاری را بی‌ربط به موضوع آزادی دانست و با ادعای اینکه «بی‌حجابی یعنی برده‌داری» نوشت: با برداشتن حجاب مردان به زنان خود بی‌رغبت می‌شوند و نیازهای جسمی خود در کوچه و خیابان می‌جویند!

به گزارش کیهان، بی‌حجابی بر خلاف تبلیغات دشمنان و تصور ساده‌اندیشان، نسبتی با مبحث آزادی ندارد و در این مقوله نمی‌گنجد. بی‌حجابی یعنی برده‌داری به سبک نوین. یعنی زن را برده تمایلات حیوانی مردان نمودن. معامله‌ای که غرب وحشی با زنان خود کرده چنین است و عجب نیست که بزرگ‌ترین حامیان فمینیسم مردان هستند! مردانی که می‌خواهند هر روز زنان برهنه‌تر و رهاتر در معابر آشکار شوند تا تمایلات حیوانی آنان را ارضا کنند.

نگارنده یادداشت کیهان سپس افزوده است: هیچ با خود‌اندیشیده‌ایم که بی‌حجابی چه ره‌آوردهای شومی به همراه خواهد داشت؟ با برداشتن حجاب شرم و حیا در مردان و زنان می‌میرد. غیرت که نیروی ضامن حفظ حریم خانواده است از بین می‌رود. مردان به زنان خود بی‌رغبت شده و نیازهای جسمی و روحی خود را در کوچه و خیابان می‌جویند. زنان به جای گرم کردن کانون خانواده، با تبرج و خودآرایی، معابر عمومی را رونق می‌دهند. هیچ دامنی شهید‌پرور نخواهد بود. روضه‌های خانگی جای خود را به میهمانی‌های مختلط خواهد داد.  

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها