کد خبر: 590430
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۹:۰۰:۵۱
| |

کنایه روزنامه اصلاح‌طلب؛ ستاد بحران برای مهار برخی مسئولان و تریبون‌‌ها تشکیل شود

روزنامه ابتکار نوشت: با این همه هزینه و تجربه و موضع صریح رهبری، باز عده‌ای مسیر هزینه‌ساز خود را می‌روند و به گمانم جمهوری اسلامی باید ستاد بحران برای مهار برخی مسئولان وتریبون های خود تشکیل دهد.

کنایه روزنامه اصلاح‌طلب؛ ستاد بحران برای مهار برخی مسئولان و تریبون‌‌ها تشکیل شود
کد خبر: 590430
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۹:۰۰:۵۱

روزنامه ابتکار از تدیون لایحه برخورد با بی‌حجابی انتقاد کرده و با هشدار نسبت به التها‌ب‌آفرین بودن چنین طرح‌هایی به کنایه پیشنهاد داد ستاد بحران برای مهار برخی مسئولان تشکیل شود.

به گزارش ابتکار، هنوز آتش اغتشاشات داغ است و التهاب ذهنی جامعه فرو ننشسته است آقایان در صدد تصویب قانون جدید حجاب هستند که همچنان نیم نگاهی به تنبیه وتوبیخ بدحجاب‌ها دارند. مشخص نیست این طرح‌های التهاب‌آفرین و ضد حقوق بنیادین شهروندی در کجا پخت و پز می‌‌شود. اگر بناست رهبری حرف آخر را بزند، خب ایشان خیلی روشن اعلان موضع کردند؛ پس این پیامک‌ها دیگر چه قصه‌ای است؟

در ادامه این مطلب آمده است: به عبارتی، معلوم نیست بدحجاب از نظر آقایان چه معنایی دارد که به‌رغم صراحت موضع رهبری، همچنان راه خود را می‌روند. آنچه روشن است، دولت مجاز است در قالب پروتکل پوششی و رفتاری برای کارمندانش اجبار بگذارد و حتی مسئولیت تبلیغ حجاب شرعی را هم دارد اما مجاز نیست برای چگونگی پوشش عموم مردم تنبیه و جریمه وضع کند. بارها نوشته‌ام اصرار حداکثری به انکار حداکثری منجر می‌شود. حال با این همه هزینه و تجربه و موضع صریح رهبری، باز عده‌ای مسیر هزینه‌ساز خود را می‌روند و به گمانم جمهوری اسلامی باید ستاد بحران برای مهار برخی مسئولان وتریبون های خود تشکیل دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱

    هرکی صبح زود تر از همه بیدار بشه امرو نهی میکنه هرکی برای خودش دفتر دستکی راه انداخته وگوشش به دولت و رهبری نیست هرکی راه خودشو میره وچها تا مو را علم کردند مبادا نانشان اجر بشه

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها