کد خبر: 590410
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۹:۳۰:۴۸
| |

پیش‌بینی «دنیای اقتصاد» از شرایط پیش روی کشور:

کم‌حجابی به رسمیت شناخته می‌شود و فقط با بی‌حجابان برخورد خواهد شد

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: متولیان امر به این نتیجه رسیده‌اند که پدیده بدحجابی یا کم‌حجابی را پس از حوادث اخیر در کشور باید به رسمیت بشناسند و از این به بعد تنها با کسانی که بی‌حجاب هستند برخورد صورت گیرد.

کم‌حجابی به رسمیت شناخته می‌شود و فقط با بی‌حجابان برخورد خواهد شد
کد خبر: 590410
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۹:۳۰:۴۸

روزنامه دنیای اقتصاد با اشاره به تدوین پیش‌نویس لایحه‌ای برای برخورد با بی‌حجابی، پیش‌بینی کرده است زین پس متولیان امر فقط با بی‌حجابی برخورد می‌کنند و کم‌حجابی به رسمیت شناخته می‌شود.

به گزارش دنیای اقتصاد،  در روز‌های گذشته پیش‌نویس لایحه تعزیرات که توسط معاونت حقوقی و امور مجلس قوه‌قضائیه در مورد حجاب تدوین شده برای طی مراحل تقنینی تقدیم دولت شده است.  براساس این گزارش در این لایحه مجازات‌هایی شامل ایجاد دوره‌های مراقبتی، خدمات عمومی رایگان، جزای نقدی، محرومیت‌های استخدامی و انتصابی، اقامت اجباری، ممنوعیت خروج از کشور برای بی‌حجابی در نظر گرفته شده است. این گزارش می‌افزاید: در صورت کشف حجاب از سوی شهروندان، موضوع ابتدای امر با توجه به مقررات عمومی جرایم مشهود به استحضار مقام قضایی می‌رسد، متعاقب آن مقام قضایی پس از تفهیم اتهام، در صورتی که فرد سابقه کشف حجاب نداشته باشد، از مرتکب تعهد و التزام کتبی اخذ و قرار بایگانی پرونده را صادر می‌کند.

در ادامه این گزارش آمده است: هرچند این مجازات‌ها هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، اما مجموع خبرهایی که طی روزهای گذشته در رسانه‌های رسمی و فضای مجازی منتشرشده نشان می‌دهد، از این پس قرار نیست دیگر برخوردی با کم‌حجابان صورت گیرد و زین پس زنانی که اقدام به کشف حجاب می‌کنند به اشکال مختلف مجازات خواهند شد. در واقع شاید بتوان چنین تفسیر کرد که متولیان امر به این نتیجه رسیده‌اند که پدیده بدحجابی یا کم‌حجابی را پس از حوادث اخیر در کشور باید به رسمیت بشناسند و از این به بعد تنها با کسانی که بی‌حجاب هستند برخورد صورت گیرد.  

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱

    نخیر...این قانون هم ازبیخ نادرسته.....
    حجاب معمولیهایاحجاب ضعیفهاهم تذکرمیگیرن
    اون بی شرفای غربگراکهکشف حجاب میکنن مجازات ومکافات میشن(جریمه نقدی وکاراجباری خدماتی وووووهرچی تصویب شده ).....
    (بلاخص قوانین حجاب برای جماعت همسران ورزشکارهاوبازیگرهای خانم واهالی موسیقی وکلااونایی که دخترهاوبانوهاازشون الگومیگیرن سفت وسختراجرابشه )....
    وازهمه مهمترواحدهای تولیدی پوشاک (کارخانهاوکارگاههاومزونهاووو )کاملا طبق دستورعمل پوشش وحجاب اسلامی تولیدوپخش میکنن ودائمابازرسی میشن اونم توسط بازرسان خودستادهای امر به معروف*).....موفق باشین!

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها