دریادار تنگسیری:

نمی‌گذاریم خطری مواجه امام دوم انقلاب ما شود / از مردن نمی‌ترسیم؛ پشتیبان ولایت خواهیم بود

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: شبکه‌های معاند چون اینترنشنال بدانند باید بر روی جنازه ما رد شوند که بتوانند به ولایت توهین کنند و نمی‌گذاریم خطری مواجه امام دوم انقلاب ما شود.

نمی‌گذاریم خطری مواجه امام دوم انقلاب ما شود / از مردن نمی‌ترسیم؛ پشتیبان ولایت خواهیم بود
کد خبر: 590236
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۰۷:۰۸:۴۶

سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران شب گذشته در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای بخش شبانکاره اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پایه‌های این انقلاب‌اند و جان خود را دادند تا ناموس ما امنیت داشته باشند و برای رفتن به ۲۵ شهرمان پاسپورت نگیریم.

به گزارش فارس، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم دست نیافتنی نیست، گفت: جوانان ما می‌توانند رهروان مکتب حاج قاسم باشند و امروز روح و خون حاج قاسم در رگ تک تک مردم ایران اسلامی جاری است.

سردار تنگسیری ادامه داد: آن برادری که در خلیج فارس در برابر آمریکایی ها می‌ایستد، بدون شک برخواسته از مکتب حاج قاسم است.

وی تصریح کرد: مردم ما در دوران جنگ چیزی نداشتند اما از هیچ تلاشی برای کمک و پشتیبانی از جبهه‌ها کوتاهی نکردند و دشمن نمی‌تواند این مردم را از حق و ولایت دور کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به گفته حاج قاسم یکی از شئون عاقبت بخیری، اعتقاد به جمهوری اسلامی و دلداگی با رهبر انقلاب اسلامی است و در قیامت مهم ترین محور محاسبه همین است.

سردار تنگسیری با بیان اینکه اگر حاج قاسم را دوست داریم باید پیرو مکتب او باشیم، گفت: در بیش از 90 درصد وصیت نامه شهدا، به حجاب تاکید شده است و حاج قاسم نیز به این موضوع تاکیدی زیادی به خواهران داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: شبکه‌های معاند چون اینترنشال بدانند باید بر روی جنازه ما رد شوند که بتوانند به ولایت توهین کنند و نمی‌گذاریم خطری مواجه امام دوم انقلاب ما شود.

وی با اشاره به نقش بی بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی امروز از نقش سپاه در منطقه متحیر مانده‌اند.

سردار تنگسیری تصریح کرد: سپاه توانست در میادین جنگ، و جنگ نرم پاسخی مشخص به دشمن دهد. ما سر در پای ولایت می گذاریم و تا زمانی که این مردم را داریم در زیر پرچم ولایت هستند، دشمن کور خوانده است که ما را از مسیر ولایت خارج نماید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: ابر قدرت برای ما فقط خداست و ما از مردن نمی‌ترسیم و به عنوان سرباز ملت در برابر استکبار می‌ایستیم و پشتیبان ولایت خواهیم بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • رضامحمدی ارسالی در
    شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱

    اگر همه نیروهای انقلاب مانند سردار تنگسری باشند هیچ احدی جرات تجاوز پیدا نخواهد کرد چ داخلی و چ خارجی ،فعلا فتنه زاهدان رو ک در مسجد مکی س بیرون آورده را در نطفه خفه کنید و سر مار رو بزنید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها