کد خبر: 584347
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۱۶:۰۲:۰۷
| |

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی:

اگر اطاعت محض از ولایت باشد، هیچکس نمی‌تواند مشکلی ایجاد کند

سردار اصغر عباسقلی‌زاده اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را مدیون راهبری‌های داهیانه و شجاعانه مقام ولایت دانست و گفت: اگر ولایت بالای سر این ملت باشد و اطاعت محض از ولایت در تمامی زمینه‌ها وجود داشته باشد، هیچ کس نمی‌تواند مشکلی برای کشورمان ایجاد کند.

اگر اطاعت محض از ولایت باشد، هیچکس نمی‌تواند مشکلی ایجاد کند
کد خبر: 584347
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۱۶:۰۲:۰۷

سردار اصغر عباسقلی‌زاده، در اجتماع بسیجیان تبریز، امنیت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را مدیون راهبری‌های داهیانه و شجاعانه مقام ولایت دانست و گفت: اگر ولایت بالای سر این ملت باشد و اطاعت محض از ولایت در تمامی زمینه‌ها وجود داشته باشد، هیچ کس نمی‌تواند مشکلی برای کشورمان ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، با مذموم دانستن همراهی عده‌ای در داخل با معاندان خارج نشین اظهار کرد: اگر امروز شاهد اغتشاشات عده‌ای فریب خورده در شهرهای مختلف هستیم، همه ناشی از فتنه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران است که البته این اقدامات دشمنان با بیداری و بصیرت مردم و نیز حضور به موقع بسیج خنثی شده است و خنثی خواهد شد.

سردار عباسقلی‌زاده با اشاره به اینکه فضای کنونی کشور را دشمنانی آلوده کرده‌اند که در فضای مجازی بسیار قوی هستند، افزود: در این عرصه ابزار، امکانات، تجهیزات، فعالین قوی و منابع مالی هنگفت برای تولید صدها هزار محتوا علیه انقلاب اسلامی، آرمان ها، قرآن و اسلام فعال هستند و این یک واقعیت انکارناپذیر است.

او افزود: در فضای واقعی یعنی واقعیت‌های انقلاب اسلامی، ما قوی‌تر هستیم و امروز اگر مواردی می‌بینم که شایسته رفتارهای انقلاب اسلامی و اسلام نیست بسیار محدود است، اما تبلیغات رسانه‌ای غرب این نقاط ضعف را وسیع‌تر نشان می‌دهد و ذهنیت‌ها را مشوش می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها