سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

تاکنون بسیجیان تحمل کرده‌اند؛ اما اگر درگیری‌ها ادامه یابد از دست ما خارج خواهد شد

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: تاکنون بسیجیان صبر تحمل کرده‌اند اما اگر موضوع ادامه یابد از دست ما خارج خواهد شد، امیدواریم با تدابیر و توصیه‌هایی که خواهید داشت این وضعیت را به‌زودی ساماندهی کنید.

تاکنون بسیجیان تحمل کرده‌اند؛ اما اگر درگیری‌ها ادامه یابد از دست ما خارج خواهد شد
کد خبر: 580209
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۸ ۱۰:۵۶:۲۷

سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی شنبه‌شب در نشست هم‌اندیشی مسئولان و فرماندهان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی افزود: این روزها روزهای سختی است که حتی در بسیج دانشجویی با آن مواجه هستیم و بسیجیان استخوان در گلو و با عصبانیت از وضعیت ‌موجود، بسیاری از مسائل و مشکلات را تحمل کرده و در مظلومیت به سر می‌برند.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: جریان فتنه هر چه می‌توانند در سطح دانشگاه‌ها و جامعه به بسیجیان‌ توهین‌ کرده و به آنها برچسب‌های ناروا و متعدد می‌زنند و تفکر و روشی که یک ارزش است را نیز به سخره می‌گیرند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: بر اساس مصلحت‌هایی که وجود دارد بسیاری از بسیجیان شرایط را تحمل می‌کنند، در شرایطی که فتنه در بسیاری از دانشگاه‌ها جولان می‌دهد خیلی‌ها خواهان این هستند اقدام انقلابی انجام بدهند اما می‌گوییم تحمل کنند که امیدواریم با صبر و بصیرت از این وضعیت رها شویم.

وی عنوان کرد: اینکه بسیجیان صبر کرده‌اند به معنای این نیست که نمی‌توانند کاری انجام دهند بلکه معتقدند بسیاری از دانشجویان و نوجوانان فریب خورده و تحت هیجانات داخلی و نقشی که امپراطوری رسانه‌ای در فضای مجازی دنبال می‌کند، قرار دارند که در شان و تراز دانشگاه و دانشجو نیست.

سردار مهدوی یادآور شد: خواهش ما این است که مسئولان و روسای دانشگاه‌ها، نهاد نمایندگی و حراست دقت بیشتری داشته باشند، امیدواریم هر چه زودتر این‌ جریان‌ فتنه تمام شود و گول‌خوردگان به دامن انقلاب و نظام برگردند و دانشجویان در کلاس‌های درس حاضر شوند.

وی گفت: دشمن همچنان در فضای مجازی در حال تبلیغات سوء بوده و به راحتی دست برنخواهند داشت اما نقش مسئولان دانشگاه است که بیشتر از گذشته پای‌کار بیایند و جلوی دانشجویان اندکی که امنیت دانشگاه را بر هم می‌زنند را بگیرند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: از استاندار خراسان جنوبی به عنوان رییس شورای تامین درخواست داریم این مطالبه را از روسای دانشگاه‌ها و دست‌اندرکاران دانشگاهی داشته باشید.

وی تصریح کرد: تاکنون بسیجیان صبر تحمل کرده‌اند اما اگر موضوع ادامه یابد از دست ما خارج خواهد شد، امیدواریم با تدابیر و توصیه‌هایی که خواهید داشت این وضعیت را به‌زودی ساماندهی کنید.

فرمانده بسیج دانشجویی خراسان‌ جنوبی هم گفت: بعد از گذشت ۲ سال و نیم از تعطیلی دانشگاه‌ها و تدریس و آموزش در فضای مجازی، امسال دانشگاه‌ها با حضور دانشجویان رونق خوبی پیدا کرده است.

سرهنگ موسوی زاهد افزود: حضور دانشجویان به فعالیت‌های بسیج دانشجویی رنگ و بوی تازه‌ای داده است و از ابتدای مهرماه یکی از مهمترین برنامه‌ها، جذب دانشجویان بسیجی بود.

وی بیان کرد: برای دانشجویانی که سال‌های قبل فعالیت داشته‌اند از بهمن ماه ۱۴۰۰ برنامه‌های تشکلی از قبیل راهیان نور با ظرفیت ۵۰۰ نفر، اردوهای عهد خدمت جهادی در شهرستان‌های مرزی و حاشیه شهرها و سایر برگزار شد.

فرمانده بسیج دانشجویی خراسان‌ جنوبی اظهار داشت: همچنین جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) با محوریت پرداختن به موضوعات جهادی، تربیتی، آموزشی و عمرانی در سطح دانشگاه‌ها فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از جریان دانشجویی بحث حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و تلاش برای رسیدن به این آرمان‌ها است که ما نیز این مهم را تکلیف خود می‌دانیم.

سرهنگ موسوی‌زاهد با اشاره به تشکیل شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی عنوان کرد: در قالب این شورا، دانشجویان وظیفه خود می‌دانند مطالباتی از مسئولان داشته باشند و از استاندار درخواست داریم اولین جلسه در خدمت استاندار باشیم.

وی یادآور شد: بسیج دانشجویی بعد از گذشت بیش از ۲ سال اکنون نیازمند اهتمام همه دستگاه‌های اجرایی و حمایت مسئولان است تا بتوانیم برنامه‌های خوبی برای دانشجویان داشته باشیم.

فرمانده بسیج دانشجویی خراسان‌ جنوبی گفت: تقاضا داریم در جلساتی که در سطح استان برگزار می‌شود جایگاه ویژه‌ای برای نخبگان دانشجو تعیین شود تا بتوانند ایفای نقش کرده و برکات خوبی برای استان در پی داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱

    این عالیه. باید بسیجیان را مسلح کرد و روبروی معترضین قرار داد..

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱

    لطف کردید پس ملت شانس آورده اند که شما تا حالا تحمل کرده اید خسته نباشید دلاور

  • علی ارسالی در
    یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱

    تا کنون بسیجی ها تحمل کردند که بیش از سیصد ایرانی که سی نفر کودک بین آنها است شهید شدند ؟؟
    خجالت بکشید!!
    ملت ایران رو مثل خودتون فرض کردین ؟؟

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱

    من صفارش میکنم اسال درب دانشگاها باید بسته شود .اگر سال دیگر وضعیت سیاسی کشورخوب شد. دانشگاها با التزام وصیقه اجازه ورود به دانشجو داده شود . واز ورود ارازل اوباش به درون دانشگاها گرفته شود.

  • نیکا شاکرمی ارسالی در
    یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱

    خوب اگه نمیتونند تحمل کنند جمع کنند از ایران بروند 😁😁

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱

    تو بهش حقوق نده بره مسافرکشی اون وقت ببین صبرش تمام میشه بره آدم بکشه یا حتی خودش هم جزو معترضین میشه .

  • محمد از ایران بزرگ ارسالی در
    یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱

    جناب مثلا سردار، دانشگاه یک مکان فرهنگی است، ممکن است بفرمایید نیروی نظامی در مکان فرهنگی چه غلطی می‌کند؟؟؟ البته با این نظرت که اگر همینطور پیش برود کار از دست خواهد شد کاملا موافقم، پس تا دیر نشده حل مشکل مکان فرهنگی را به اهلش بسپارید و بجای تهدید هموطنان سری به هامون و حقابه لوتی خور شده اش بزنید، البته می‌دانم که کمی سخت است ولی قطعاً حق ماموریت آن به شما پرداخت خواهد شد،

  • ترانه ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    یکی نیست به اینها بگه خیلی بیجا کردید نیرویی تربیت کردید که از دستش شما خارج میشوند.
    این یعنی اینکه شما روی نیروهای نظامی خود تسلط کامل ندارید و آنها بیشتر از تعقل و تحت فرمان مافوق خود یودن تحت تاثیر هیجانات و تنش های درونی خودشان هستند.
    حکومتی که دست چنین نیروهایی سلاح‌ رزم بدهد اول از همه فاتحه خودش را خوانده.

    حیف این همه بودجه که با مالیاتهایی که ما به سختی پرداخت میکنیم خرج بسیج میشه.بسیج نیروی مفت خور و بی خاصیت کشوره.

  • ابوالفضل ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    یعنی چی؟ کی رو تهدید میکنی؟ مملکت رو به قهقرا بردین. خب دزدیهارو کم کنید. یکم هم به مردم بدید

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    بسیجیان این وسط چکاره آمد .مگر کشور نیروی انتظامی ندارد .ماشالله که سپاه پاسداران محافظان انقلاب هستند چرا مردم را روبروی مردم قرار میدهید ؟

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    الانم خارج شده همه لباس شخصی وبسیجی شدن بالاخره اوناهم خواهرومادروفرزنددارن انسان هستن احساس دارن شعوردارن مگه میشه بزنی بکشی خوابت ببره نه والا

  • جانم فدای رهبر ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    پس بگو میخواید مردمو بجون هم بندازید

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    اصلان کوتاهی نکنید تمام اختشاشگران نابود کنید اینا داعشن و سعودی نابودشون کنید و زندان بدون آب تا عاقل شوند

  • شیدا ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    مردم را رودرروی هم قراردادن

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    ان شاالله که زودتر آرامش به مملکتمون برگرده ومردم ودولت باهم کناربیان به خوبی وخوشی وکسی آسیب نبینه

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    چزا در زمان اختلاص و دزدی و ریاکاری و خرج پول مردم در جاهای دیگر صبرشان به سر نرسید همه را تحمل کردند یا بسیج فقط برای مخالفان و منتقدان وضع موجود بسیج شدند دزدی و چپاول بیت المال قابل تحمل اما نقاد باید زبانش بسته شود

  • آتش زیر خاکستر ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    اول متن نوشتین بسیجی ها با مظلومیت...
    آیا کشتن کودکان و ادم های معترض از علائم مظلومیت است!؟

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    یک کم دیگه تحمل کنند دیگه کسی نمیمونه امن ترین جازیارتگاهابودکه اونم نمیشه رفت بیرونم هم به خاطراعتشاشگرانمیشه رفت اینستاقطع واتساب قطع تلویزیون کلا عزاداریه فقط وفقط برای تبلیعات اهنگ شادمیزاره اختلاس هم نکردیم کمرمون زیرگرونی شکست فقط عزراییل مرحمت کنه جونمونوبگیره شهرداری هم لطف کنه مجانی گوشه کناردفنمون کنه بعدبسیجیها بیفتن به جون زنده ها

  • اریوبرزن ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    همه روبکشین افرین اسلام درخطره

  • ابوطالب پارسا ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    اونی که تا حالا تحمل کرده مردم ایران هست. افسوس که نخوت و دنیا پرستی چشم و گوش شما را کر کرده و مصداق بارز آیه قرآن سم و بکم عمی و هم لا یعقلون هستید. خداوند چشم شما ها رو بسته و بر عمق بیخردیتون افزوده میشه. با این حرفها فقط خشم مردم رو بیشتر کنید. فکر می‌کنید با بیگانه طرف هستید که رجز می‌خوانید؟ شما با این حرفهای نسنجیده که نشانی از خرد در آن نیست حتی فرست شفاعت ما برای گذشت مردم رو هم از خودتون میگیرید.

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    سلام تا کی می خواهید ملت را تهدید کنید آن بسیجی بزرگوار همواره در کنار مردم بوده و هنوز هم هست ادبیات تهدید آمیزتان را به بسیج نسبت ندهید .

  • علی ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    خجالت هم کالای نایایب شده، مسعولین با اینکه پولشو دارن ولی انگار قادر به تهیه آن نیستند

  • امیر ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    پس این لباس شخصی ها چی هستن با اسلحله میکشن جوان ها رو؟

  • حسن ازتبریز ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    باسلام واحترام
    به ایمید خداوند متعال وبا کمک او
    این مردم معترض وناراضی به شما وبسیجیان کوردل چنان تنبیه معرفتی نشان دهند که منبعد از خجالت سر خودتان را نتوانید بالا بیاورید وهمیشه شرمنده مردم حق طلب باشید

  • سید ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    عجب

  • امیر آشفته ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    سردار مهدوی با سلام . بعنوان یک ایرانی و معتقد به نظام این سخن شما که فرمودید (تاکنون بسیجیان صبر تحمل کرده‌اند اما اگر موضوع ادامه یابد از دست ما خارج خواهد شد) به نظرم این سخن در شرایط الان که نیاز شدید به صبر و مقاومت داریم می تواند خطرناک باشد. امید که با سخنان و اقدام رهبری این فتنه نیز خاموش شود.

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    یعنی میخوان از این به بعد بیشتر بسوی مردم شلیک کنند و با ضربات باتوم بکشند و نهایت خودشان را نشان دهند.

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    سردار ازشما بعید است بعنوان یک نظامی ارشد با این سخنان تحریک کننده کشور از دست امثال شماها کم آسیب ندیده به جای گفتن این سخنان به فکر مشکلات کشور ومردم باشید نه اختلاف بین مردم وبسیج

  • رضا ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    مسئولین دست از قضاوت یکطرفه بردارند و به واقعیات جامعه توجه کنند،حرف های معترضین باید شنیده شود...

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    من نیزیک بسیجی ام وای اگرحکم جهادم دهند

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    هیچ.اداره.دولتی.در.این.نطام.خوب.کار.نمی.کند

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

    خب دیگه جنگ داخلی هم شروع شد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها