کد خبر: 582729
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

روزنامه جهان صنعت:

نسل جدید از اصلاحات و اصلاح‌طلبی عبور کرده/ خاتمی هم به تلویزیون بیاید برای کسی مهم نیست

روزنامه جهان صنعت نوشت: نسل جدید از اصلاحات، اصلاح‌طلبی و اصلاح‌طلبان عبور کرده است.

نسل جدید از اصلاحات و اصلاح‌طلبی  عبور کرده/ خاتمی هم به تلویزیون بیاید برای کسی مهم نیست
کد خبر: 582729
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۱۹:۲۰:۰۰

روزنامه جهان صنعت در گزارشی بانیان وضع موجود را تندروهایی که در بدنه حاکمیت حضور دارند معرفی و اذعان کرده که نسل امروز از اصلاحات و اصلاح‌طلبی عبور کرده است.

به گزارش جهان صنعت، تندروهایی که در بدنه اجرایی و بخش تصمیم‌گیری‌ها حضور داشته و دارند، به وضوح مسوول وضعیت کنونی هستند. آنها با حذف صداهای گوناگون کار را به جایی رسانده‌اند که دیگر اگر صدا و سیما سخنرانی خاتمی را پخش زنده هم کند، برای کسی اهمیتی ندارد. اینها نتیجه تندروی‌هایی است که برای سوار و پیاده کردن چهره‌ها و مهم‌تر از آنها افکار متفاوت از قطار حاکمیت اعمال شد. تندروها کار را به جایی رسانده‌اند که افرادی که تا همین چند سال پیش هوادار اصلاحات و خاتمی بودند، امروز خاتمی را روبه‌روی خود می‌بینند.

در ادامه این گزارش تاکید شده است: تندروها پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که می‌توانستند کمک کنند تا کار به این نقطه‌ای که رسیده، نرسد را از بیخ و بن زدند و اجازه ندادند در صحنه بمانند. حالا آنها اعتراضات مردمی را به آمریکا و انگلیس و اسراییل نسبت می‌دهند و نقش خودشان را نمی‌بینند. حالا دیگر کمتر گوش شنوایی برای صحبت‌های این شخصیت‌ها هست؛ نسل جدید از اصلاحات، اصلاح‌طلبی و اصلاح‌طلبان عبور کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها