کد خبر: 582548
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۴ ۲۰:۴۰:۱۳
| |

روزنامه فرهیختگان:

تامین امنیت معترضان بر عهده نهادهای امنیتی است

روزنامه فرهیختگان نوشت: باید در نظر داشت مراقبت از این افراد مانند مدیریت جامعه برای وارد نیامدن فشار سنگین بر آنها برعهده متولیان امر است و حتی در صورت اشتباه نیز مسئولیت حفاظت از این گروه از گردن نهادهای امنیتی ساقط نمی‌شود.

تامین امنیت معترضان بر عهده نهادهای امنیتی است
کد خبر: 582548
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۴ ۲۰:۴۰:۱۳

روزنامه اصولگرای فرهیختگان در مطلبی به بهانه حضور نماینده مقام رهبری در سیستان و بلوچستان اعتراف کرد که تامین امنیت معترضان بر عهده نهادهای امنیتی است و «حتی در صورت اشتباه نیز مسئولیت حفاظت از این گروه از گردن نهادهای امنیتی ساقط نمی‌شود».

فرهیختگان نوشته: در التهابات استان سیستان و بلوچستان تعدادی از معترضان و افرادی که در محل حوادث حضور داشتند بر اثر تبادل آتش میان آشوبگران مسلح و نیروهای امنیتی کشته شدند. این افراد هرچند در محل حضور داشتند و شاید به‌طور ناآگاهانه چتری برای اقدام آشوبگران مسلح به‌وجود آوردند، اما هزینه‌ای سنگین پرداخت کردند که متناسب با اشتباه‌شان نبود.

نویسنده تاکید کرده است: باید در نظر داشت مراقبت از این افراد مانند مدیریت جامعه برای وارد نیامدن فشار سنگین بر آنها برعهده متولیان امر است و حتی در صورت اشتباه نیز مسئولیت حفاظت از این گروه از گردن نهادهای امنیتی ساقط نمی‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها