کد خبر: 581350
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۶ ۱۰:۳۳:۲۸
| |

نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

دشمن برای ایجاد جنگ داخلی ۲۸۰۰۰ اسلحه را وارد کشور کرده

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دشمن برای ایجاد جنگ داخلی ۲۸۰۰۰ اسلحه را در این روز‌ها وارد کشور کرده و می‌خواهد کشته‌سازی کند و جان مردم بی‌گناه را هدف قرار دهد.

دشمن برای ایجاد جنگ داخلی ۲۸۰۰۰ اسلحه را وارد کشور کرده
کد خبر: 581350
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۶ ۱۰:۳۳:۲۸

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دشمن برای ایجاد جنگ داخلی ۲۸۰۰۰ اسلحه را در این روز‌ها وارد کشور کرده و می‌خواهد کشته‌سازی کند و جان مردم بی‌گناه را هدف قرار دهد.

نوری گفت: دشمن می‌خواهد با این اسلحه نیروی امنیتی کشور را هدف قرار دهد و از سوی دیگر با کشته‌سازی فضا را ملتهب کرده و مردم را بترساند. دشمنان که ایران را تحریم تسلیحاتی کرده چرا اسلحه وارد کشور می‌کند؟

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی آتش زدن بانک‌ها و مراکز اقتصادی را برآمده از نقشه شوم دشمن برای ایجاد مشکلات اقتصادی در ایران دانست و گفت: دشمن برای همه ابعاد جامعه برنامه دارد و با محاربه وارد میدان شده است.

وی افزود: دشمن کور خوانده و همسانی این مردم با سایر مردم در کشور‌های دیگر کاملا اشتباه است چرا که مردم ما در سایه رهنمود‌های رهبری بصیرت یافته و این چیز‌ها مردم را صحنه بیرون نمی‌کند. امروز مردم با نفرت از آمریکا وارد صحنه شدند و این در راهپیمایی امروز کاملا هویدا بود. خشم ملت امروز نسبت به آمریکا چندیدن برابر شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها