کد خبر: 580233
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۸ ۱۵:۳۰:۰۰
| |

روزنامه جوان:

هشدار فرمانده سپاه ضرورتی برای پیشگیری از جنگ داخلی است

روزنامه جوان نوشت: هشدار فرمانده محترم کل سپاه مبنی بر توقف اغتشاشات و ترک خیابان‌ها در واقع ضرورتی برای پیشگیری از جنگ داخلی و پایان دادن به توهم سوریه‌سازی کشور عزیزمان است.

هشدار فرمانده سپاه ضرورتی برای پیشگیری از جنگ داخلی است
کد خبر: 580233
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۸ ۱۵:۳۰:۰۰

روزنامه منتسب به سپاه در یادداشتی اظهارات اخیر فرمانده سپاه و تهدید معترضان را مرور و تاکید کرد هشدار سلامی ضرورتی برای پیشگیری از جنگ داخلی است.

جوان نوشت: حال با توجه به اینکه منطق کور حاکم بر اغتشاشات، خروجی‌اش تنها تداوم خشونت و زمینه‌سازی برای ترور و جولان جنایتکاران است، تداوم آن نه‌تنها برای اقتدار بلکه امنیت ملی بسیار خطرناک بوده و می‌تواند تهدید‌هایی را نیز پدید آورد که بهره‌بردار آن بیگانگان و معاندانی هستند که موجودیت کشور عزیزمان را دنبال می‌کنند. بیگانگان و معاندانی که برای نیل به این هدف کثیف، از کشاندن کشور به جنگ داخلی و پیاده‌سازی مدل سوریه و لیبی هم رویگردان نیستند.

نویسنده در ادامه تاکید کرد:‌ از این رو هشدار فرمانده محترم کل سپاه مبنی بر توقف اغتشاشات و ترک خیابان‌ها در واقع ضرورتی برای مهار تروریست‌ها و پیشگیری از جنگ داخلی و پایان دادن به توهم سوریه‌سازی کشور عزیزمان است که برای پیشبرد آن سیاست کشته‌سازی را ولو به قیمت جان خود اغتشاشگران هم دنبال کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها