کد خبر: 581024
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ۱۹:۲۰:۵۵
| |

کنایه یک روزنامه به صداوسیما برای استفاده از مهران رجبی و بشیر حسینی؛ کفگیرتان به ته دیگ خورده

استفاده از مهران رجبی و بشیر حسینی در برنامه‌های تلویزیون خودزنی صداوسیماست

روزنامه هم میهن نوشت: واقعیت این است که تلویزیون برای جلب‌نظر مخاطب و جلوگیری از ریزش مخاطبانش به‌ویژه در این شرایط بحرانی که افکارعمومی اعتماد خود به رسانه‌ملی را از دست داده، با آوردن بشیر حسینی یا مهران رجبی یک نوع خودزنی رسانه‌‌ای است.

کنایه یک روزنامه به صداوسیما برای استفاده از مهران رجبی و بشیر حسینی؛ کفگیرتان به ته دیگ خورده
کد خبر: 581024
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ۱۹:۲۰:۵۵

روزنامه هم میهن در گزارشی با اشاره به استفاده از افرادی چون مهران رجبی و بشیر حسینی به عنوان مجری در برنامه‌های تلویزیونی به کنایه خطاب به مدیران سازمان صداوسیما گفته کفگیرشان به ته دیگ خورده و همچنین هشدار داده استفاده از افرادی که از چشم مردم افتاده‌اند، خودزنی رسانه ملی است.

به گزارش هم میهن، تلویزیون که همواره مدعی است هویت حرفه‌ای هنرمندان، ستاره‌ها و چهره‌هایش از برکت وجود آنهاست و گویی برنامه‌سازان و مجریانی که برنامه‌ای تلویزیونی را برند می‌‌کنند، طفیلی آن هستند، حالا آنقدر کفگیرش ته دیگ خورده که دست به‌دامن افرادی مثل مهران رجبی و بشیر حسینی برای اجرای مسابقه‌‌هایی به‌اسم «خودمونی» و«رویانیوم» شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: قطعا با موضع‌گیری درباره اتفاقات اخیر، مهران رجبی چنان از چشم مردم افتاده که وقتی چشم‌شان به تصویر او در قاب تلویزیون می‌‌خورد یا آن را خاموش می‌‌کنند یا کانال را عوض می‌‌کنند. واقعیت این است که تلویزیون برای جلب‌نظر مخاطب و جلوگیری از ریزش مخاطبانش به‌ویژه در این شرایط بحرانی که افکارعمومی اعتماد خود به رسانه‌ملی را از دست داده، با آوردن بشیر حسینی یا مهران رجبی یک نوع خودزنی رسانه‌‌ای است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • عاشق وطنم ارسالی در
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱

    شما یا کورید یا خودتونو زدید به کوری.
    حتما باید مثل باربد اشک تمساح بریزن ونقش بازی کنن که مردم دوستشون داشته باشن؟
    نه جونم راهپیمایی ۱۳ آبان مردم بودن نه چارتا گل کش وعرق خور وطن فروش. درضمن روزنامه هم میهن پماد سوختگی مردمی موجوده واسه جای سوزش گیرافتادن اون زنیکه جاسوس که تو روزنامه تون به نام مقدس خبرنگاری پرورش دادین. گم شید با این تحلیل صد من یه غازتون.

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱

    جناب هم میهن دلیلشو شماخوب میدونی بیشترهنرمندنماهاگول شمابشرفای ناموس فروش راخوردندوشرف وغیرتشان رافروختند وبیرگ وبیغیرت مثل شماشدند بنابراین الان باوقاهت وخباثت طعنه میزنید ننگ برشماخودفروخته های بیشرف

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها