کد خبر: 580699
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۱ ۱۱:۲۰:۲۱
| |

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

دیکتاتورترین رژیم تاریخ بشریت آمریکاست/ آمریکا و آل سعود پشت پرده تمام درگیری‌های اخیر است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: دیکتاتورترین رژیم تاریخ بشریت آمریکاست، که میلیون‌ها انسان را به خاک و خون کشیده است.

دیکتاتورترین رژیم تاریخ بشریت آمریکاست/ آمریکا و آل سعود پشت پرده تمام درگیری‌های اخیر است
کد خبر: 580699
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۱ ۱۱:۲۰:۲۱

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در دبستان تمام هوشمند دخترانه ثارالله کرمان با گرامیداشت روز دانش‌آموز با بیان اینکه امام خمینی (ره) پرچم اسلام را در دنیا برافراشت و حکومت طاغوت و پادشاهی را سرنگون کرد، اظهار داشت: ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید در دوران دفاع مقدس داریم و این دانش‌آموزان برای برچیده شدن زورگویی و استکبار از کشور جان خود را فدا کردند.

به گزارش تسنیم، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کومله‌ها که امروز شعار آزادی می‌دهند، روزگاری در این کشور ترور‌های ناجوانمردانه‌ای داشتند و هنوز هم شاهد اقدامات تروریستی آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه دختران و پسران دانش‌آموز ایران اسلامی در طول انقلاب اسلامی حماسه‌های زیادی آفریدند و راه آن‌ها را ادامه خواهیم داد، گفت: دیکتاتورترین رژیم تاریخ بشریت آمریکاست، که میلیون‌ها انسان را به خاک و خون کشیده است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان ما راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهند، افزود: ادامه دادن راه شهید سلیمانی در پیروی از ولایت فقیه و رهبری جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه تحصیل، تهذیب و ورزش سه اصلی است که رهبری از دانش‌آموزان جامعه خواسته است، گفت: شهید لری گویینی دانش‌آموز هشت ساله جنایت بزرگ استکبار و همپیمانانش در حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز دانش‌آموزان ما راه شهدا را با تمام توان ادامه می‌دهند همانطور که نسل‌های قبل مقابل زورگویی آمریکا ایستادند، افزود: شهدای تروریستی شیراز توسط شقی‌ترین افراد به شهادت رسیدند و حتماً این اقدام بدون پاسخ نمی‌ماند.

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای دانش‌آموز اظهار داشت: شهید علی عرب از شهدای دانش‌آموز که امسال شهید شاخص بسیج دانش‌آموزی کشور است.

وی با بیان اینکه در آستانه سیزدهم آبان ماه قرار داریم افزود: سیزدهم آبان روز تبیین دشمنی‌های استکبار جهانی است و همه باید با تمام قدرت در راهپیمایی سیزدهم آبان شرکت کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم آل سعود پشت پرده تمام جنایات و اغتشاشات اخیر در کشور است، گفت: این مدرسه هوشمند هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت دارد، ۲۶ کلاسه است که به مدت دو سال ساخته شده است.

وی با بیان اینکه این مدرسه کاملاً هوشمند است و در تمام کلاس‌ها اینترنت و تجهیزات لازم وجود دارد، افزود: بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان برای ساخت این مدرسه هزینه شده است.

سردار نظری با اشاره به اینکه ۱۸ مدرسه با ظرفیت چهار هزار دانش‌آموز در سطح استان کرمان، توسط سپاه ثارالله استان در حال احداث است، ادامه داد: از این تعداد ۸ مدرسه در شهر کرمان در حال احداث است.

وی با بیان اینکه دشمن از پیشرفت علمی در کشور می‌ترسد و به‌دنبال تعطیلی مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی است، گفت: دشمن امروز بزدلانه دست به ترور و اجرای پروژه کشته‌سازی کرده است که تمام این جنایات برای مردم ما روشن است و بی‌پاسخ نمی‌ماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها