کد خبر: 580535
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۰ ۱۱:۲۶:۵۴
| |

وحید جلال‌زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی:

عربستان به حمایت از درگیری‌ها در ایران پایان دهد؛ وگرنه اقدام متقابل می‌کنیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: معتقدیم که عربستان باید جبران کند و حمایت خود را از عوامل درگیری ها در ایران بردارد وگرنه با اقدام متقابل روبه‌رو خواهد شد.

عربستان به حمایت از درگیری‌ها در ایران پایان دهد؛ وگرنه اقدام متقابل می‌کنیم
کد خبر: 580535
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۰ ۱۱:۲۶:۵۴

وحید جلال‌زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره مذاکرات با عربستان گفت: در مذاکرات بین‌المللی هر پرونده و موضوع جداگانه بررسی می‌شود مثلا در همین بحث برجام هر موضوع آن مانند تحریم‌ها و تضمین‌ها به طور جداگانه تحلیل و بررسی می‌شود.

به گزارش برنا، بخش هایی از گفت و گوی جلال زاده را در ادامه می خوانید:

*با عربستان چندین دور مذاکره انجام دادیم و این مذاکرات فراز و فرودهایی داشته است؛ در این که هر دوطرف می‌خواهند روابط خود را بهبود و ارتقا دهند شکی نیست.

*اما متاسفانه شاهد اقدامات تخریبی از سوی عربستان در به نتیجه رساندن مذاکرات هستیم که از جمله این اقدامات حمایت از رسانه‌های ضد ایرانی است که به طور دقیق‌تر همه می‌دانند شبکه اینترنشنال توسط عربستان تزریق مالی می‌شود.

*این موضوع که قطعا جمهوری اسلامی عملی متقابل انجام خواهد داد از طریق کشورهای دوست به اطلاع عربستان رسیده شده؛ این دست از اقدامات به مذاکرات لطمه و خسارت وارد می‌کند.

*ما معتقدیم که عربستان باید جبران کند و حمایت خود را از عوامل اغتشاشگر و کسانی که اغتشاش و خشونت را در ایران تقویت می‌کنند بردارد وگرنه با اقدام متقابل از سوی جمهوری اسلامی روبه‌رو خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها