کد خبر: 577626
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۱۹:۰۳:۰۸
| |

فرهیختگان:

اکثر دانشجویان می‌خواهند به کلاس درس بازگردند اما تعداد اندک معترضان نمی‌گذارند

فرهیختگان نوشت: هر روز جماعت 20، 30 نفره‌ معترض حوالی ظهر دوره می‌افتند دور دانشگاه تا هوادار جمع کنند. بعد هم با هر کدام از انگشتان دست و هر کلام سزا و ناسزایی از خجالت اساتید و دانشجویانی درمی‌آیند که تمایلی برای همراهی با آنان ندارند.

اکثر دانشجویان می‌خواهند به کلاس درس بازگردند اما تعداد اندک معترضان نمی‌گذارند
کد خبر: 577626
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۱۹:۰۳:۰۸

در حالی که اعتراضات دانشجویی همچنان ادامه دارد، روزنامه وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی مدعی شد اکثر دانشجویان می‌خواهند به کلاس درس بازگردند اما تعداد اندک معترضان نمی‌گذارند.

فرهیختگان نوشت: پشت در کلاس ایستاده‌اند. مثل کلیپ‌های منتشرشده این ایام دانشگاه‌ها، تصویر آنچنان که واضح نیست که بتوان از تابلوی قرمزرنگ روی دیوار اسم کلاس را خواند، با این وجود به‌خوبی می‌توان دختر آبی‌پوشی که در کلاس را باز می‌کند دنبال کرد. جماعت پشت‌سرش حالا با باز شدن در بلندتر شعار می‌دهند؛ ابتدا استاد، بعد هم با شعار بی‌غیرت و بی‌شرف نوبت دانشجویان حاضر در کلاس می‌شود. این روایت صرفا یک کلیپ کوتاه 24ثانیه‌ای از دانشگاه الزهرا نیست، ماجرای رفتار برخی دانشجویان دانشگاه‌های بزرگ کشور ماست که با عنوان اعتراض طلب آزادی می‌کنند! از قضا هر روز جماعت 20، 30 نفره‌ معترض حوالی ظهر دوره می‌افتند دور دانشگاه تا هوادار جمع کنند. بعد هم با هر کدام از انگشتان دست و هر کلام سزا و ناسزایی از خجالت اساتید و دانشجویانی درمی‌آیند که تمایلی برای همراهی با آنان ندارند!

قصه البته به الزهرا ختم نمی‌شود. رد همین رفتار را می‌توان در دانشگاه‌های دیگر تهران هم پیدا کرد. هفته قبل، فراخوان یکی از کانال‌های دانشجویی دانشگاه تهران را خواندم که از دانشجوها می‌خواست، افراد شرکت‌کننده در کلاس‌ها را معرفی کنند تا آنها را از گروه‌های درسی حذف کنند! بساط تهدیدها اما صرفا به چند شعار و حذف از گروه‌های مجازی ختم نمی‌شود. هرکدام از این جماعت به‌اصطلاح معترض مطالبه‌گر آزادی، هر جور که بتواند برای تعطیلی کلاس‌ها تلاش می‌کند و از هیچ تهدیدی فروگذار نیستند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱

    آقایان رسانه ی اعتماد ، اینجانب فرد رسانه ای نیستم ولی مفاهیم نشر پیام را می دانم . شما یا باید مثل کیهان مردانگی داشته باشید که آن پیام را نقد کنید و یا پخش نکنید . شما دقیقا کار آنها را چند رسانه ای می کنید و مفهوم آن همسویی است .

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها