احمد وحیدی، وزیر کشور:

فراجا با خصم دون به مقابله خواهد پرداخت

وزیر کشور دولت سیزدهم گفت: فراجا و دستگاه های امنیتی که مجاهدانه برای امنیت مردم ایستادگی کردند، همچنان خواهند ایستاد و با پاسداری از منافع ملی، آسایش و آرامش ملت را همچون همیشه تامین و با خصم دون به مقابله خواهند پرداخت.

فراجا با خصم دون به مقابله خواهد پرداخت
کد خبر: 579837
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ۱۴:۳۲:۲۲

حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ در شیراز 15 کشته و تعداد زیادی مجروح بر جای گذاشت. وزیر کشور دولت سیزدهم ضمن در پیامی ضمن تقدیر از فراجا، از تلاش نیروهای امنیتی برای حفظ امنیت مردم ایران سخن گفت.

به گزارش برنا، متن پیام احمد وحیدی به شرح زیر است:

«​بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) پرده جدیدی از عمق خصومت و کینه توزی بدخواهان و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران را که مدعی حمایت از حقوق بشر و انسان دوستانه بودند، برملا ساخت.

جریان نفاق با همدستی تکفیری های مورد حمایت استکبار جهانی، نمازگزاران و عاشقان اهل بیت علیهم السلام را هدف گرفت تا به زعم خود دسیسه دیرینه خود را در برهم زدن آرامش و امنیت عمومی محقق سازند.

مدعیان حمایت از آزادی، با قساوت تمام بر خلاف تمام قواعد و قوانین انسانی و بین المللی، به مکانی مقدس و دینی حمله بردند تا نشان دهند که برای مقابله با قداست ها و هرآنچه که مظهر اسماء الهی باشد، از هیچ اقدامی دریغ نخواهند کرد.

جنایت تروریستی شامگاه چهارشنبه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تایید کرد دشمنان این مرز و بوم و این نظام اسلامی، جنگ ترکیبی پیچیده‌ای را طراحی کرده اند که در آن ریخته شدن خون بی گناهان و مظلومانی که دل در گرو عبودیت و توسل به ذات احدیت داشته‌اند، مجاز شمرده می‌شود.

از این رو، آگاهی بیشتر ملت همیشه بیدار ایران اسلامی نسبت به دسیسه ها و توطئه های شوم دشمنان از رهگذر اغتشاشات و ناامن سازی کشور، ضرورتی جدی است؛ هرچند عزیزان فراجا و دستگاه های امنیتی که در آشوب های اخیر، مجاهدانه برای امنیت مردم ایستادگی کردند، همچنان خواهند ایستاد و با پاسداری از منافع ملی، آسایش و آرامش ملت را همچون همیشه تامین و با خصم دون به مقابله خواهند پرداخت.

بی تردید، این قبیل جنایات، خللی در عزم و اراده ملت ایران در پاسداری از ارزش های دینی و انقلابی ایجاد نخواهد کرد و وحدت آحاد جامعه از هر قوم و مذهبی و همدلی مردم و مسئولان را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

اینجانب با عرض تسلیت به پیشگاه بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرزوی صبر جمیل برای خانواده های شهدای مظلوم این جنایت تروریستی و دعا برای شفای عاجل مجروحان، اطمینان خواهم داد با شناسایی و معرفی دست های پشت پرده این جنایات، درس عبرت محکمی به برهم زنندگان نظم و امنیت مردم و اربابان آنها خواهیم داد.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها