کد خبر: 579834
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ۱۴:۱۶:۴۷
| |

سید هادی سید افقهی، کارشناس مسائل منطقه:

باید آسیب جدی به آمریکا وارد کنیم

یک کارشناس مسائل منطقه گفت: بحث سایر کشورها جدا است و بعداً خدمت آن‌ها خواهیم رسید. اما، راس شیطان را اینجا باید برید و باید آسیب جدی به آمریکا وارد کنیم.

باید آسیب جدی به آمریکا وارد کنیم
کد خبر: 579834
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ۱۴:۱۶:۴۷

سید هادی سید افقهی کارشناس مسائل منطقه درباره حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز اظهار کرد: دشمنان شیوه‌های جنگ ترکیبی را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار برده‌اند. آخرین شیوه و کثیف‌ترین شیوه‌ای که به کار بردند، اغتشاش، مردم آزاری، مردم‌کشی و در واقع ایجاد ناامنی برای ضربه زدن به کانون‌های قدرت جمهوری اسلامی است.

به گزارش افکارنیوز، این کارشناس ارشد مسائل منطقه با اشاره به کانون‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: یکی از کانون‌های قدرت در جمهوری اسلامی ایران رهبری معظم بوده و دومین کانون قدرت، مردم متحد حول محور رهبری است. نیروهای انتظامی و نظامی ما، قدرت اقتصادی ما، نفوذ منطقه‌ای و قدرت چانه‌زنی بین‌المللی و حقوقی است که آمریکا تاب و تحمل این کانون‌های قدرت را نداشته و از هر سمتی که می‌تواند به هر کدام از این کانون‌های قدرت چه در فضای مجازی، رسانه‌ای و سایر کانون‌ها و اهرم‌های دیگر ضربه بزند.

وی افزود: علت اینکه آشوبگران که بسترساز حادثه تروریسیتی شیراز بودند، شعارها را به سوی رهبری، نیروهای حافظ امنیت و بازار می‌برند این است که این حوزه‌ها، کانون‌های قدرت ما هستند. آمریکا تحمل این را ندارد مشاهده کند قدرتی که رو به قوی ‌شدن است در مقابل منافع مادی و معنوی آن قد علم کند.

سید افقهی در پایان با بیان اینکه ما حق مقابله آمریکا را داریم، گفت: آمریکا در منطقه ما با دارا بودن 45 پایگاه نظامی، بسیار آسیب پذیر است. البته بحث سایر کشورها جدا است و بعداً خدمت آن‌ها خواهیم رسید. اما، راس شیطان را اینجا باید برید و باید آسیب جدی به آمریکا وارد کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها