روزنامه ایران:

آیا حاکمیت مرجعیت خود را برای جوانان از دست داده؟

روزنامه ایران نوشت: در تحلیل فتنه شهریور گفته می‌شودکه حاکمیت، مرجعیت جوانان دهه هشتادی را از دست داده است که اینطور علیه او شوریده‌اند. اولاً اینطور نیست بلکه این روشنفکری ایران است که مرجعیت جوانان دهه هشتادی را از دست داده است.

آیا حاکمیت مرجعیت خود را برای جوانان از دست داده؟
کد خبر: 577253
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۱۶:۲۲:۱۸

روزنامه دولتی ایران با طرح این سوال که آیا حاکمیت، مرجعیت خود را برای جوانان از دست داده؟ به این سوال پاسخ منفی داده و مدعی شده روشنفکری است که مرجعیت جوانان دهه هشتادی را از دست داده است. 

روزنامه ایران نوشت: در تحلیل فتنه شهریور گفته می‌شودکه حاکمیت، مرجعیت جوانان دهه هشتادی را از دست داده است که اینطور علیه او شوریده‌اند. اولاً اینطور نیست بلکه این روشنفکری ایران است که مرجعیت جوانان دهه هشتادی را از دست داده است. چون اگر قرار باشد روشنفکری مرجعیت قشری از جوانان را بر عهده داشته باشد، همین کسانی هستند که مرجعیت اندیشه دینی را نپذیرفته‌اند.

این روزنامه در ادامه مطلب خود نوشت: در حالی که از کنشگری خشونت طلبانه در حوادث اخیر کاملاً پیدا است که آنان حتی از مرجعیت روشنفکری عبور کرده‌اند. بطوری که شورش این گروه، فاقد مرجعیت و رهبری است بلکه سلبریتی‌های هنری و ورزشی جای مرجعیت روشنفکری را گرفته‌اند. مگر اینکه روشنفکری ایران رفتار خشونت بار اغتشاشگران را مانند آتش زدن مأمور انتظامی و سوزاندن قرآن و مسجد، کشتن بسیجی و مأمور امنیت، کشیدن چادر و روسری از سر زنان عفیفه، عریان شدن در خیابان و مجبور کردن بازاریان و کسبه محل به بستن مغازه و غیره را تأیید کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها