کد خبر: 576717
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۳ ۱۴:۰۳:۱۲
| |

معاون اول رئیس جمهور راهی مسکو شد

محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در صدر یک هیات بلندپایه برای حضور در دومین نشست اقتصادی خزر، راهی مسکو پایتخت روسیه شد.

معاون اول رئیس جمهور راهی مسکو شد
کد خبر: 576717
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۳ ۱۴:۰۳:۱۲

محمد مخبر ظهر امروز(چهارشنبه) به دعوت «میخائیل ولادیمیرویچ میشوستین» نخست وزیر روسیه برای شرکت در دومین مجمع اقتصادی خزر، در صدر یک هیات عالی رتبه سیاسی-اقتصادی تهران را با بدرقه رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به مقصد مسکو ترک کرد.

به گزارش نامه نیوز، وزرای امور اقتصادی و دارایی، نفت و جهاد کشاورزی و تعدادی از معاونین وزرا در این سفر معاون اول رییس جمهور کشورمان را همراهی می کنند.

مخبر پیش از سفر به مسکو گفت: این اجلاس هم به لحاظ حقوقی و هم اقتصادی و هم از نظر مسائل زیست محیطی از اهمیت فراوانی برای کشورهای ساحلی خزر برخوردار است.

وی افزود: در این سفر همچنین ملاقات های دوجانبه با نخست وزیران کشورهای حاشیه خزر انجام خواهد شد تا توافقات و تفاهمات فیمابین مورد بررسی قرار گرفته و اجرای آنها تسریع شود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به موقعیت جغرافیایی استثنایی ایران برای توسعه ترانزیت خاطرنشان کرد: کشورهای حاشیه خزر مصمم هستند در حوزه سرمایه گذاری، ترانزیت و مناسبات اقتصادی، روابط خود را گسترش دهند که امیدوارم در این زمینه شاهد توافقات جدی باشیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • یک ایرانی ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    رفته دستورات رو بگیره.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها