سرتیپ دوم عباس عظیمی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش:

هیچ جنبنده‌‎ای توان نفوذ به حریم هوایی کشور را ندارد

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش گفت: پدافند هوایی ارتش به حدی از توانمندی و اقتدار بازدارندگی رسیده که هیچ جنبنده‌‎ای توان نفوذ به حریم هوایی کشور را ندارد.

هیچ جنبنده‌‎ای توان نفوذ به حریم هوایی کشور را ندارد
کد خبر: 575852
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۷ ۱۱:۲۶:۰۰

امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی با حضور در ویژه برنامه شبکه سهند استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دفاع گفت: دفاع مقدس یک گنج بزرگ است که بسیاری از ابعاد و زوایای آن ناشناخته مانده و لازم است مسئولان نسبت به صیانت و ترویج آثار و فرهنگ دفاع مقدس بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه دشمن امروز با امپراطوری رسانه‌ای خود و با هدف تخریب و تغییر باورها، ارزش‌ها و اعتقادات به دنبال آسیب رساندن به انقلاب و ناامید کردن مردم نسبت به نظام و حاکمیت است، تصریح کرد: فرهنگ مولد و درخشان دفاع مقدس به عنوان بهترین و موثرترین حرکت فرهنگی می‌تواند کشور را در مقابل همه آسیب‌ها بیمه کند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با اشاره به اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس جلوه‌ها و صحنه‌های بی‌بدیل و نابی از ایثار و فداکاری مردم ایران را به نمایش گذاشت، تاکید کرد: دفاع مقدس به عنوان یک الگوی «خودباوری» باید برای نسل امروز و آینده تبیین و تشریح شود تا نسل جدید بداند چه جانفشانی‌هایی برای پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی صورت گرفته است تا امروز جمهوری اسلامی با عزت و اقتدار به سمت تمدن نوین اسلامی پیش برود.

عظیمی به نقش پدافند هوایی در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش به حدی از توانمندی و اقتدار بازدارندگی رسیده که هیچ جنبنده‌‎ای توان نفوذ به حریم هوایی کشور را ندارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها