امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش:

هر لحظه آمادگی مقابله با دشمن در بالاترین سطح را داریم

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از گروه پدافند هوایی شیراز، در جمع کارکنان پایور و وظیفه این یگان پدافندی، گفت: هر لحظه آمادگی مقابله با دشمن را در بالاترین سطح را داریم.

هر لحظه آمادگی مقابله با دشمن در بالاترین سطح را داریم
کد خبر: 535768
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۱۳:۳۵:۵۸

امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از گروه پدافند هوایی شیراز در جمع کارکنان پایور و وظیفه این یگان پدافندی ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر، گفت: آمادگی برای جهاد فی سبیل الله همچون شهدای راه انقلاب، یک اصل تغییر ناپذیر در مجموعه پدافند هوایی ارتش است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ الهامی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی متخصص، تلاشگر و غیور پدافند هوایی با ذکاوت و هوشیاری کامل از حریم هوایی جمهوری اسلامی حفاظت کرده و اجازه کوچکترین تعدی و تجاوز را به دشمنان این مرز و بوم را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه هر لحظه آمادگی مقابله با دشمن را در بالاترین سطح را داریم، خطاب به فرماندهان این یگان پدافندی، گفت: شما وظیفه دارید با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‍ها بصیرت، قدرت تصمیم‍گیری و دقت‍نظر کارکنان تحت الامر خود را در راستای عزت و اقتدار نیروهای مسلح، انقلاب و نظام اسلامی ارتقاء بدهید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها