کد خبر: 541219
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ۱۵:۰۲:۲۴
| |

امیر سرتیپ سپهری راد معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش:

در تجهیز سلاح و مهمات مطابق با فناوری روز دنیا پیش می رویم

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش در تجهیز سلاح و مهمات قطعا مطابق با فناوری روز دنیا پیش می رود چرا که لحظه ای عقب ماندگی در راستای پیشرفت علمی در حوزه نظامی بویژه علوم پدافندی، موجب گستاخی دشمنان می شود.

در تجهیز سلاح و مهمات مطابق با فناوری روز دنیا پیش می رویم
کد خبر: 541219
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ۱۵:۰۲:۲۴

امیر سرتیپ سپهری راد معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در ارتباط دور سخنی با فرماندهان مناطق و گروه های پدافندی این نیرو با بیان اینکه دانشگاه ها، مراکز علمی و آموزشی، سازمان جهاد خودکفایی و وزارت دفاع همچون بازوان قدرتمند نیروی پدافند هوایی ارتش در پیشگامی ترقی و شکوفایی علمی هستند، اظهار کرد: هر گونه عدم بازدارندگی دفاعی و کاهش توان رزمی به مثابه چراغ سبزی در جهت هتک حرمت و قانون شکنی توسط دشمنان قسم خورده این سرزمین است.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ سپهری راد با بیان اینکه  تمامی دستگاه های لشکری و کشوری موظفند در راستای امنیت و آرامش هموطنان عزیزمان همه توان و ظرفیت خود را در تمامی امور بکار ببندند و از هر کوششی دریغ نکنند، افزود: اقتدار و سرافرازی امروز نیروهای مسلح قطعا برگرفته از حمایت، تعصب، وطن پرستی و غیرت مردمان فهیم و همیشه در صحنه کشورمان است.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه آمادگی پدافند هوایی ارتش نویدبخش صلابت و اقتدار کشور است، گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش در تجهیز سلاح و مهمات قطعا مطابق با فناوری روز دنیا پیش می رود؛ چرا که لحظه ای عقب ماندگی در راستای پیشرفت علمی در حوزه نظامی بویژه علوم پدافندی، موجب گستاخی دشمنان می شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش قدرت دفاعی ایران به معنای چپاول و غارت دارایی های کشورهای دیگر، تجاوز به مردم مظلوم، کشتن انسان های بی گناه، نژادپرستی، اشاعه فقر و فحشا، نابودی منابع طبیعی و... نیست، بلکه در راستای تحقق صلحی پایدار به دور از هر گونه جنگ و خونریزی است، خاطرنشان کرد: تا مادامی که تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی)، حضور شگرف و تحسین برانگیز مردم در تمامی عرصه ها و همچنین وطن پرستی و تعصب و پایبندی به آرمان ها و ارزش های انقلاب در بیخ و بن این نظام مقدس آمیخته است بحمدلله نظام اسلامی دچار هیچگونه گزند و آسیبی نخواهد شد.

امیر سرتیپ سپهری راد با تاکید بر اینکه آمادگی رزمی نیروی پدافند هوایی ارتش همواره پس ازجنگ تحمیلی تا به امروز، حتی در کسری از ثانیه دچار وقفه و مشکل نبوده است، گفت: کارکنان فنی و متخصص پدافند هوایی  نعمت امنیت را برای مردم این مرز و بوم به ارمغان آورده اند که باید این تلاش ها بیش از پیش بمنظور تحکیم قدرت نظام اسلامی تقویت شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها