علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

مهسا امینی مورد ضرب و جرح قرار نگرفته است

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس یازدهم، ضرب شتم مهسا امینی توسط گشت ارشاد را تکذیب کرد.

مهسا امینی مورد ضرب و جرح قرار نگرفته است
کد خبر: 575835
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۷ ۰۹:۱۳:۰۳

علی حدادی درباره این‌که بررسی طرح اختصاص محلی برای برگزاری تجمعات که مدت‌هاست در کمیسیون‌ شوراها و امور داخلی کشور در حال بررسی است به کجا رسیده است، گفت: هنوز به این موضوع ورود نکردیم. اولویت‌های انتخابات در حال بررسی است و بحث‌های مربوط به قانون انتخابات مطرح است. 

به گزارش ایسنا، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره این‌که آیا با توجه به اتفاقات چند روز اخیر کمیسیون متبوعش به این مسئله ورود خواهد کرد یا خیر، بیان کرد: باید ببینیم نظر کمیسیون در این باره چیست. تا امروز هم مشکلی نبوده و مردم هم خودشان در دفاع از نظام حرکت می‌کنند. 

وی درباره این‌که آیا ریشه‌های تجمعات اعتراضی در کمیسیون شوراها بررسی خواهد شد یا خیر، عنوان کرد: موضوع پرونده مهسا امینی مورد بررسی قرار گرفت و ادامه دارد و وضعیت‌های مختلف را هم بررسی می‌کنیم اما آن چیزی که تا به امروز بوده است طبق بررسی ما، مستندات پزشکی قانونی و فراجا که فراخوان دادیم بیایند و جلساتی پیرامون این مسائل داشتیم، هیچ مساله‌ خاصی که مرتبط با نیروی انتظامی باشد، ضرب و جرحی شده باشد و یا بحثی بوده باشد نیست و نیروی انتظامی رعایت قانون را داشته است.

حدادی تاکید کرد: ما منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی هستیم و نظر نهایی را بعد از این اعلام خواهیم داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • نجف اشرفی ارسالی در
    جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱

    چرادروغ مگید.اوزنده رفت داخل گشت ارشادمرده بیرون اومد.چون همه اش دروغ میگید مردم دیگه هیچ ارزشی قایل نیست

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها