کد خبر: 575675
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۴:۴۵:۰۰
| |

«ایران» وضع تحریم‌ها را به گردن معترضان انداخت

روزنامه ایران وضع تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی را به گردن معترضان به مرگ مهسا امینی انداخت.

«ایران» وضع تحریم‌ها را به گردن معترضان انداخت
کد خبر: 575675
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۴:۴۵:۰۰

روزنامه ایران در گزارش امروز خود، معترضان را «آشوبگران» خواند و وضع تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی را نیز به گردن آنان انداخت. 

در گزارش این روزنامه با عنوان «تحریم، سوغاتی آشوبگران برای ایران» آمده است: آشوب‌ها در برخی خیابان‌های کشور جدیدترین بهانه‌ای است که کشورهای غربی برای اظهارات ضدایرانی خود یافته‌اند. بهانه‌ای که بار دیگر بحث‌ها در خصوص استانداردهای دوگانه کشورهای غربی را نشان می‌دهد و البته دستاویزی برای تحریم‌های جدید علیه کشورمان شده است.

در بخش دیگری از این گزارش تاکید شده است:واکنش‌های سازماندهی شده به فوت مهسا امینی درحالی است که شواهد میدانی نشان می‌دهد هیچ توازنی با واقعیات ندارد. در حالی از ابتدای این ماجرا درخواست روشن شدن ابعاد تراژدی موضوع مرحومه امینی توسط عالی‌ترین مسئولان نظام از جمله رؤسای سه قوه در کشور پیگیری می‌شد که گروهک‌های مختلف دعوت به آشوب و ناامنی کردند. تا جایی این رخداد ادامه داشته که امروز مسأله مهسا امینی به حاشیه رفته و شعارهای رادیکال و اقدامات خشونت‌آمیز توسط عده‌ای قلیل جای آن را گرفته است. این وضعیت دشمنان ایران را به طمع انداخته و تصور کرده‌اند که می‌توانند از این فضاسازی به نفع خود استفاده کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها