کد خبر: 574641
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

روزنامه فرهیختگان:

اصلاح فوری خطاهایی مثل گشت ارشاد

اگر نقش بر زمین شدن مادر معترض دقیق‌ پیگیری می‌شد شاهد مرگ مهسا نمی بودیم

روزنامه فرهیختگان نوشت: شاید اگر ماجرای نقش بر زمین شدن مادری که هراسان نسبت به بازداشت دختر مریضش توسط گشت ارشاد معترض بود دقیق‌تر پیگیری می‌شد شاهد مرگ یک دختر مریض در مرکز پلیس امنیت اخلاقی نمی‌بودیم.

اصلاح فوری خطاهایی مثل گشت ارشاد
کد خبر: 574641
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۱۴:۰۰:۰۰

روزنامه اصولگرای فرهیختگان بر اصلاح فوری خطاهایی مثل ماجرای گشت ارشاد تاکید کرد و اینگونه خطاها را سنگ بزرگ جلوی پای دولت رئیسی دانست.

به گزارش فرهیختگان، در شرایطی که دولت با چالش‌های شدیدی در عرصه سیاست خارجی و مدیریت اجرایی مواجه است طی تنها دو ماه کشور یک بحران اجتماعی مشابه را دو بار تجربه کرده است. شاید اگر ماجرای نقش بر زمین شدن مادری که هراسان نسبت به بازداشت دختر مریضش توسط گشت ارشاد معترض بود دقیق‌تر پیگیری می‌شد و چالش‌های ساختاری آن عمیق‌تر نگریسته و بازنگری می‌شد شاهد مرگ یک دختر مریض در مرکز پلیس امنیت اخلاقی نمی‌بودیم. آن‌وقت رئیس‌جمهور نیز می‌توانست به‌جای معطوف کردن تمرکز خودش بر چالش اجتماعی به‌وجود‌آمده بر محتوای متنی که قرار است در سازمان ملل توسط وی قرائت شود بیشتر تمرکز کند.

این روزنامه در ادامه با ابراز نگرانی نسبت به چالش های حقوق بشری برای رئیسی در سفر به نیویورک نوشت: حال رئیس‌جمهور علاوه بر محتوای متن باید پاسخ‌هایی را نیز برای سوالات احتمالی خبرنگاران غربی درمورد مسائل حقوق‌بشری آماده کند. موضوع مرگ مهسا امینی مساله محتملی است که حتما بخشی از کنفرانس خبری رئیس‌جمهور در نیویورک را به خود اختصاص خواهد داد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • بهروز ارسالی در
    چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

    ۴۴ سال وقت داشتن و نتونستن تمام

  • fariborz moradi ارسالی در
    پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱

    ما ميگيم نزديم شما هم بگين نزدين

  • حمید محمدی ارسالی در
    یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱

    خدایا کشورم را مردمم را رهبرم را آرامش ده ایران کشوری ثروتمند است آقای رئیسی فقر شدید مردمان ایرانی شا یسته این ملت فهیم نیست

  • مجید ارسالی در
    دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱

    خدایا این رهبرم را تاظهور حضرت مهدی نگهدار دشمنانش را به خاک سیاه بنشان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها