کد خبر: 574379
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۶ ۰۴:۰۵:۰۰
| |

معاون رئیسی: توقعات مردم در خورد و خوراک بالا رفته و مشکل ایجاد شده

امروز همه افراد در همه کالاها از موبایل گرفته تا خوراک و پوشاک و دیگر موارد توقعات بالایی دارند و این خودش مشکلات متراکمی درست کرد.

معاون رئیسی: توقعات مردم در  خورد و خوراک بالا رفته و مشکل ایجاد شده
کد خبر: 574379
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۶ ۰۴:۰۵:۰۰

 معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: تا پایان سال سند اصلاحات پولی و بانکی را به مقام معظم رهبری خواهیم داد و تا سال آینده ساختار بودجه دولت را اصلاح می‌کنیم و غیر از این در زمینه تولید و سرمایه‌گذاری و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر برنامه‌هایی را دنبال می‌کنیم و مقام معظم رهبری پیگیر این امور هستند.

به گزارش همشهری، محسن رضایی در دیدار با سیدمحمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه در قم گفت: دولت زمانی شروع به کار کرد که با تراکمی از مشکلات حل نشده مواجه بود به طوری که روزمرگی دولت های گذشته سبب متراکم شدن مشکلات شده بود، بسیاری از منابع کشور مصرف شده بود ولی به جای آنها منابع مولّدی جایگزین نشده و از جیبمان مصرف کرده بودیم.

وی با بیان اینکه جمعیت کشور نسبت به اول انقلاب چند برابر شده و انتظارات مردم هم بالا رفته است، افزود: امروز همه افراد در همه کالاها از موبایل گرفته تا خوراک و پوشاک و دیگر موارد توقعات بالایی دارند و این خودش مشکلات متراکمی درست کرد که دولت های گذشته به حل آن نپرداخته اند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به مشکل حاشیه نشینی در شهرهای بزرگ اظهار کرد: ۱۸ میلیون جمعیت روستایی و عشایری بودند که کار می کردند و تولید داشتند ولی این جمعیت امروز اطراف شهرهای بزرگ ساکن شده اند و چاره اندیشی در مورد آنها نشده است.

رضایی تأکید کرد: نتیجه اقتصاد دولتی این شد که انبوهی از مشکلات آرام آرام انباشته شد و هر دولت که آمد مشکلات را اضافه کرد به طوری که الان نظام پولی و بانکی مان باید متحول و ساختار بودجه دولت باید اصلاح شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • علی ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    بی وجدان تو خودت کجا بودی و اکنون کجا هستی توقعات بالا نرفته امثال توی بی وجدان و بی اصل و نسبها مملکت را به این روز گرفتار کردند

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    توقع شما چطور که برای خودتان حقوق نجومی میگیرید

  • بهروز ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    توقع بالا نرفته ،قدرت خریدمردم پایین اومده وانتظارشون ازدولت اینه که تورم رو مهارکنه وقیمت ها به قبل برگرده ،نه اینکه پولدار پولدارتر وفقیر فقیرتر بشه 🤨

  • معلم ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    میخای بریم تو سیاه چادر نون و دوغ بخوریم کدخدا

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    محسن رضایی،آیا درمورد خودتان هم توقعات اضافی دزدی وغارت اموال مردم را انجام می‌دهید همین نظر را دارید؟ بیسواد،مردم ایران لیاقت رفاه را دارند.شما گدا وگشنه هستید توقع تان بالاست.این همه دزدی واختلاس میکنید بعد به مردم می‌گویید توقع تان بالاست؟ بی عرضه گی خودت را به حساب مردم نزارید.بااین همه منابع کشور چه کردی؟

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    بابا توقع چی بالارفته به خدا روغن که تموم میشه یه هفته طول میکه تاباز بتونیم روغن بخریم اینقدر غذا بی روغن میخوریم هم معده درد گرفتیم

  • بازنشسته ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    چه توقعات مردم بالا رفته موبایل که تمام دنیا دارن خوراکی هم اینقدر گران شده باید باقطره چکان خورد .آقای رضایی دکترای اقتصاد داشتند بنا بود طرح اقتصادی بدن چه شده ایه یاس می‌خوانند. مدیران ومسئولان فعلی نتنها مدیریت خیلی ضعیفی دارند باید گفت اصلا مدیر یت بلد نیستند

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    تو توقعت از مردم بالا رفته.حرف های زیادی میزنی.گوش به فرمان ملت باش
    تا بمانی.

  • حمید ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    شما که‌ دیدگاه و نظراتی که‌ نمی پسند يد لطفا قسمت ارسال دیدگاه رو حذف کنید و شعار مفت و تو خالي ندهيد

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    جناب معاون ،لابد شما هوا میخورید،خلاقی هر چه لایق

  • قاسم ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    با نگاه ده 60 اومدیت روی کار
    فکر کردید الان هم سال اول ده 60 هست

  • قاسم ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    علم پیشرفت کرده اختراعات بیشتر شده
    استفاده از علم هم حق انسانها
    چرا نمیخواد قبول کنید
    وهنوز با فکر نان پنیر هستید

  • محسن ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    عه

  • ایرانی ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    این آقا سبزار که در زمان انتخابات حر فای دیگری میزد و با حرف تورم را مهار و یارانه فلان تومنی به مردم وعده میداد. حالا صحبت از مردم روستا میکنه که حاشیه نشین شهرها شدن و مولد نیستند که البته این چیزی نیست جز بی عرضگی دولتمردای بی عرضه ای هست که خود این آقا یک نمنه اشه.دیگه اینکه تو این شرایطی که دولت دستش تو جیب مردمه و مصرف سرانه گوشت زیر دو کیلو درسال رفته شکر زیادی میل میکنه و میگه توقعات مردم بالا رفته. ای بمیرین شما قاتلا و بزرگ و کوچکتون که مملکت رو به باد دادین ....

  • مجید ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    مردم موبایل و خوردو خوراک برابر با شما را دارند این توقع بالایی است؟؟؟!!!!!

  • سهید ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    مردان و زنان و کودکان تا کمر در سطل های زباله دنبال غذا هستند .کدام توقع بالا رفته .این است لیاقت ایرانی .ببینید توی این چند سال با ایران و ایرانی چه کرده آید .این کلاه از سر شما خیلی گشاده . بیسواد .

  • احمد ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    خدایی امثال این برادر چقدر خوش فکرند!!!

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

    وقتی دیدگاه مسئول مملکتی این باشه، وضع مملکت بهتر از این نخواهد شد. ای مسئولی که چشات رو واقعیت ها بستی و به اختلاس کنندگان مدارا! میکنین اول میگین فرار کنین بعد تخلفش رو عنوان میکنین، مردم ما مرغ که از سر سفره شون پرواز کرد، گوشت هم که شده غذای اغنیا و تخم مرغ هم داره میشه غذای اعیانی، اونوقت در کدوم مورد توقع بالا رفته . آهان توقع مسولین بالا رفته که این حقوق مکفی نیست و دست به اختلاس میزنن. کور که.....، واقعیت ها که عیان هست!!!!!

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

    اقتصاد دولتی عامل قوام وقدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وحکومت اسلامی است، و خصوصی سازی وخصولتی عامل استحاله وضعیف شدن حکومت اسلامی ست ، حاصل خصوصی سازی چیزی جز چپاول اموال ملت وبیت المال ورانت نبوده ونیست ، پروژه خصوصی سازی دست پخت لیبرالیزم خبیث است برای ضعیف کردن حکومت اسلامی ، چون وقتی سرمایه های دولت به بخش خصوصی فروخته شود وچوب حراج زده شود حکومت اسلامی بی ثروت وضعیف می شود ودیکر مالی وثروتی نخواهد داشت که مولد باشد وبه کمک مستضعفین بیاید.اقتصاد فقط اقتصاد دولتی حکومت اسلامی. یکی نیست این رو از تیم اقتصادی برداره وملت ونظام رو از دستش راحت کنه. این ادم اگر ولایت پذیر بود دستور. امام خمینی ره را بر عدم دخالت نظامیان در امور سیاسی واقتصادی رو گردن می نهاد ولی حب مقام ولکن نفسش نیست . به فرموده امام خمینی ره حب مقام ودنیا راس خطاهاست.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها