کد خبر: 573716
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ۱۰:۵۸:۰۰
| |

واکنش فعال سیاسی اصولگرا به حواشی فرزندان خزعلی:

حساب فرزندان مسئولان از پدر و مادرشان جداست

اگر ثابت شود مسئولی فرزندش را با پول بیت‌المال به خارج فرستاده یک جرم وحشتناک است

یک فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به حاشیه‌های فرزند انسیه خزعلی می‌گوید: حساب فرزند از پدر و مادر جداست.

حساب فرزندان مسئولان از پدر و مادرشان جداست
کد خبر: 573716
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ۱۰:۵۸:۰۰

محمدصادق کوشکی فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به حاشیه‌های فرزند انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور می‌گوید: مقامات ارشد حاکمیت باید یک فکری برای این وضعیت بکنند. البته در همه دولت‌ها این مسئله وجود داشته و فقط مختص به دولت آقای رئیسی نیست.

به گزارش رویداد24، بخش هایی از گفت و گوی کوشکی را در ادامه می خوانید:

*حساب فرزندان مسئولان از پدر و مادرشان جداست. مسئولان می‌گویند که فرزندان ما مستقل هستند و خودشان برای زندگی‌شان تصمیم گرفته و می‌گیرند و در نهایت حساب ما با آن‌ها جداست. این پاسخ مسئولان به لحاظ حقوقی، درست و قابل قبول است.

* اما به هر حال وجود فرزندان مسئولان در کشورهای دشمن نظیر آمریکا و انگلیس می‌تواند به یک اهرم فشار علیه جمهوری اسلامی تبدیل شود و این امکان وجود دارد که از این افراد علیه پدران و مادرانشان استفاده شود. البته ناگفته نماند دفاع مسئولان هم در این موارد قابل قبول است، چون فرزاندان آن‌ها بالغ هستند و حساب فرزندان از پدر و مادرشان جداست.

*اگر مشخص شود یک مسئولی فرزندش را با پول بیت‌المال به خارج از کشور فرستاده، وی مرتکب یک جرم وحشتناک شده است، اما فعلا که چنین چیزی مشخص نیست.

*اگر مسئولان و فرزندانشان برای این سفرها از اموال شخصی خود استفاده کرده باشند، مشکلی نداشته و به لحاظ حقوقی قابل پیگرد نبوده و هیچ اعتراضی هم وارد نیست. امیدواریم که مسئولان با پول بیت‌المال فرزندانشان را به خارج از کشور نفرستاده باشند.

*رفتار دوگانه در واکنش به موارد مشابه این دولت و آن دولت ندارد. وجود فرزندان مسئولان در سرزمین‌های دشمن، یک اهرم فشار علیه جمهوری اسلامی است. این یک بحث امنیتی جدی است و ربطی به دولت روحانی و رئیسی ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱

    خوب راست میگن مسولان میدزدن میریزن بحساب فرزندان و کاملا هم جداست...

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱

    وضعیت مخارج زندگی چجوری تهیه میکنن

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱

    شما که توانایی بدست آوردن روزی خود را ندارید مگر با چرب زبانی و باندبازی و جیب خالی تان را با پول این مردم پر کرده اید حمایت شما ازچنین مسئولانی و فرزندان آنها برای ‌کسب مقام وپول است

  • سارا ارسالی در
    دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱

    درسته حساب فرزندان از پدر و مادر جداست ولی این فرزندان تربیت شده پدر و مادر هستن. بخصوص فرزندان اینگونه پدر و مادر. مکر می شود فرزندان بدون حمایت و یا اظهار نظر پدر و مادر کاری به این بزرگی انجام دهند. مادر انقلابی که ادعای رهرو رهبری دارد و در منسبی به این مهمی انتصاب دارد چگونه اجازه میدهد فرزندش به کانادا که معروف به دشمنی با ایران است عزیمت کند. اصلا قالب تایید نیست و باید پیشگیری شود.

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱

    اینجا که میرسه حسابها جدا میشه چون پاشون گیره ولی برای عامه مردم حسابها جدا نیست شرم بر شما

  • قناد ارسالی در
    دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱

    اقای کوشکی چه اصلاح طلب ها وچه اصولگرها مردم را به کل نظام بدبین کردید چرا فرزندان رهبری به خارج نمیرن چرا درهیچ اختلاصی اسمی از فرزندان رهبری نیست

    برادرمن خراب کردید دیگه قابل ترمیم هم نیست

  • علی ارسالی در
    دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱

    نوبت خودتان میشود حساب بچه ها خانواده از مسئول جداست ولی یکنفر که در خانواده اش شخصی باشد که هرکاری که شما دوست ندارید انجتم داده باشد کل خانواده باهمراه ان شخص تا اخر عمر تاوان میدهنددروغ گفتن و شرافت نداشتن و بی وجدانی شده اصل وجودتان

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱

    وقیح تر از اصولگرایان وجود ندارد. اگر فرزند يکی از مسئولان که اصولگرایان با او مخالف هستند در خارج بود حتماً طور دیگری رفتار می کردند. درست مانند کسانی که دو تابعيتی هستند. حالا که مرندی با دوتابعیت از خودشان هست هیچی نمی گویند.

  • منصف راد ارسالی در
    سه‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱

    چرا دیدگاه ایشان نسبت به اصول گرا واصلاح طلب متفاوت است قربان برم خدا را یک بام دو هوا را

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها