کد خبر: 573373
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۱۱:۴۴:۲۵
| |

آل صادق، سفیر ایران در بغداد تشریح کرد:

آخرین وضعیت زائران در نجف و کربلا

سفیر ایران در عراق با بیان این‌که متاسفانه امکانات متناسب با جمعیت زوار شرکت کننده در اربعین حسینی نیست گفت: بهترین راه این است که زائران مدتی اقامت خود را در شهرهای نجف و کربلا کاهش دهند.

آخرین وضعیت زائران در نجف و کربلا
کد خبر: 573373
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۱۱:۴۴:۲۵

محمدکاظم آل صادق، سفیر ایران در عراق با بیان این‌که متاسفانه امکانات متناسب با جمعیت زوار شرکت کننده در اربعین حسینی نیست و یک مقدار در این زمینه محدودیت وجود دارد، گفت: بهترین راه این است که زائران مدتی اقامت خود را در شهرهای نجف و کربلا کاهش دهند.

    بیشتر بخوانید

به گزارش ایسنا، بخش هایی از گفت و گوی آل صادق را در ادامه می خوانید:

*در ارتباط با وضعیت زائران ایرانی در نجف و کربلا و انتشار برخی اخبار مبنی بر این‌که برخی از آنها در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برند و نتوانستند موکب‌هایی برای استراحت پیدا کنند و یا این‌که آب آشامیدنی متناسب با تعداد زوار وجود ندارد همانطور که پیش از این گفتیم متاسفانه امکانات متناسب با جمعیت حاضر نیست و محدودیت‌هایی در این زمینه وجود دارد بهترین راه این است که زائران با مدت حضور خود را در نجف و کربلا کاهش دهند تا این فرصت فراهم شود دیگر زائران زیارت کنند.

*من همین امروز آخرین وضعیت زائران نجف را دریافت کردم وضعیت مقداری نسبت به روزهای گذشته بهتر شده تعداد بیشتری از موکب‌ها مستقر شده‌اند و تعدادی آب و یخ تهیه شده است.

*به خاطر وضعیت جاده‌ها و همچنین خستگی راننده‌ها ما سالانه در مراسم راهپیمایی اربعین شاهد تلفات جاده‌ای ناشی از تصادف هستیم و متاسفانه در سال جاری نیز چنین موضوعی را شاهد بودیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها