میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین:

پلیس خودروهای شخصی را در مسیر مرزها برمی‌گرداند

رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: پلیس راهور در تلاش است که خودروهای شخصی را در مسیر باز گرداند و توصیه ما نیز این است که زائران با خودروهای شخصی به سمت مرزها حرکت نکنند.

پلیس خودروهای شخصی را در مسیر مرزها برمی‌گرداند
کد خبر: 573257
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۱۳:۰۲:۰۸

سیدمجید میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین ظهر امروز جمعه 18 شهریور در گفت‌وگوی تلویزیونی در مورد نحوه بازگشت زائرانی که در مرزها حضور دارند، اظهار داشت: اتوبوس‌های لازم در همه پایانه‌های مرزی جهت بازگشت زائرانی که در مرز حضور دارند، تعبیه شده است و مشکلی برای انتقال زوار نخواهیم داشت.

به گزارش فارس، وی با تأکید بر اینکه زائران با خودروهای شخصی‌شان به سمت پایانه‌های مرزی حرکت نکنند، گفت: الان مشکلی که وجود دارد این است که ماشین‌های شخصی بدون توجه به توصیه‌های ما، مانع تردد اتوبوس‌ها شده‌اند؛ پلیس راهور در تلاش است که خودروهای شخصی را در مسیر برگرداند و توصیه ما این است که به سمت مرزها حرکت نکنند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین خاطرنشان کرد: با هماهنگی  پلیس راهور مقرر شد در صورت نیاز گاردریل‌های جاده‌ها باز شود تا خودروهای شخصی به راحتی بتوانند برگردند.

میراحمدی با بیان اینکه تراکم جمعیت نسبت به دیروز کاهش قابل توجهی پیدا کرده، ادامه داد: کاهش تراکم جمعیت نگرانی ما را کاهش داده است، اما نگرانی همچنان وجود دارد.

وی تصریح کرد: در آن سوی مرز با توجه به تلاش های طرف عراقی هنوز مشکلاتی وجود دارد و در مرز چذابه، خودروی لازم جهت انتقال زائران به عتبات وجود ندارد که با اعزام خودروهای ما تلاش می‌شود این مشکل حل شود.

رئیس ستاد مرکزی اربعین بیان داشت: مجموعه این شرایط اقتضا می‌کند که زائران به سمت پایانه‌های مرزی حرکت نکنند، مراجعه آن‌ها به طور قطع مخاطره‌آمیز است.

میراحمدی افزود: کسانی بر اثر گرمازدگی و ازدحام دچار مشکل شده‌اند که قبلاً توصیه کرده بودیم در این سفر شرکت نکنند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین در پایان گفت: الآن هم به همراه وزیر کشور جهت بررسی آخرین وضعیت مرزهای شلمچه و چذابه به سمت این مرزها در حال حرکت هستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها