کد خبر: 573326
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۰۹:۱۱:۲۷
| |

اعتراض روزنامه اطلاعات به مهاجرت فرزند خزعلی

روزنامه اطلاعات به مهاجرت فرزند انسیه خزعلی اعتراض کرده و نوشته نمی‌شود مسولی درباره لزوم حفظ جوانان در وطن و جلوگیری از مهاجرت مهاجرت سخن بگوید ولی همزمان خبر برسد که فرزندش مهاجرت کرده است.

اعتراض روزنامه اطلاعات به مهاجرت فرزند خزعلی
کد خبر: 573326
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۰۹:۱۱:۲۷

روزنامه اطلاعات به بهانه مهاجرت فرزند معاون زنان ریاست‌جمهوری سرمقاله امروز خود را به تناقض فعل و عمل مسولان اختصاص داده و بر افزایش بی‌اعتمادی و سپس ناامیدی مردم در صورت ادامه این روند تاکید کرده است.

در سرمقاله این روزنامه با بیان این مقدمه که «تناقض یا همان پارادوکس آفت‌ کشنده‌ای است که در مرحله اول اعتماد مردم را نشانه می‌گیرد و در گام بعد امید جامعه را زایل می‌کند» آمده است: یک گونه‌ تناقض، تناقض در سخن و عمل مسئولان است. فرض کنید مسئولی، درباره لزوم حفظ جوانان در وطن و جلوگیری از مهاجرت و ایجاد انگیزه و امید برای از بین‌بردن میل به مهاجرت سخن بگوید و همزمان خبر برسد که فرزندش مهاجرت کرده است.

نویسنده در ادامه به بیان مثال‌های دیگر در این زمینه می‌زند و در پایان می‌نویسد: مثال‌ها در باب تناقض آنچه مردم «می‌شنوند» و آنچه «می‌بینند» بی‌شمارند. همین که نمونه‌هایی داده باشیم کافیست. نظام حکمرانی باید بهوش باشد که بار این تناقضات روزافزون، به‌طور فزاینده‌ای اعتماد و امید مردم را سست می‌کند اما آیا کسی به فکر پیشگیری از تداوم این روند زیبانبار هست؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها